Peste o jumătate de milion de euro după primul an de la lansarea OmniPERFORM

Redactie

După un an de la debut, martie 2017, start-up-ul lui Adrian Enache, OmniPERFORM a reușit afaceri de peste 500 de mii de euro.

În cele 12 luni am avut campanii worldwide, dar si naționale. Am construit campanii văzute de peste 40 de milioane de persoane la nivel global. Tehnologia noastră a mers în toate țările, mai puțin China, Iran, Libia și Siria, constrângeri cerute de partenerii noștri”, declară Adrian Enache, fondator OmniPERFORM.

OmniPERFORM a demarat în martie 2017 cu trei angajați. După 12 luni, compania numără 16 persoane și o structură totală de 35 de persoane, împreună cu toți colaboratorii.

Campaniile desfășurate de agenție sunt pentru zona auto, home&deco, real estate, FMCG, platforme de investment, SaaS, e-commerce și nu numai.

Primul pas pe care l-am făcut la finalul lui 2017 a fost să începem procesul de a deveni GDPR ”compliant”, lucru necesar în managementul campaniilor și a îmbogățirii/utilizării bazelor de date ale partenerilor noștri. Estimăm finalizarea procesului la sfârșitul acestei luni”, continuă Adrian Enache.

2018 va fi un an cu o creștere accelerată atât a bugetelor, cât și a echipei

„Ne așteptăm la acest lucru prin prisma mutării bugetelor în online din partea clienților noștri actuali și din câștigarea a 3-5 noi parteneri cu angajamente pe termen lung. Cu ajutorul tehnologiei este evidentă creșterea constantă a rezultatelor, iar încrederea partenerilor ajunge să fie pe termen lung”, declară Adrian Enache.

Tehnologia OmniPERFORM a ajutat aproape 40% din partenerii agenției să treacă la costuri per lead sau costuri/oportunitate în CRM, după un minim de 6 luni de colaborare. Acest mod de promovare devine extrem de eficient în cadrul unei colaborări strânse cu departamentele de marketing ale partenerilor, iar personalizarea și testarea mesajelor aduce rezultate excelente, fapt ce declanșează creșterea sau mutarea bugetelor în online.

Citeste si...  Omniperform, agenția de digital care folosește algoritmi de neuromarketing, a crescut cu 75% în 2018

Asistarea în adopția de tehnologie în marketing – o componentă importantă pentru înțelegerea comunicării în era digitală, dar și a tehnologiei OmniPERFORM

”În procesul de vânzare a fost și este foarte importantă componenta de adopție a digitalului și a a tehnologiei în marketing și advertising prin cursuri și workshop-uri. Cursanții sunt oameni din marketing și comunicare, dar și executive level. În aceste 12 luni am susținut nu mai puțin de 30 de cursuri”, povestește Adrian Enache.

În acest an, OmniPERFORM urmărește să introducă un nou mod de lucru și o structură de agenție care să răspundă nevoilor de business ale partenerilor, un aspect pe care, la nivel global, CMOs au început deja să îl ceară

Pentru a rămâne performanți, continuăm investițiile în tehnologia OmniPERFORM și căutăm oameni care să ni se alăture. Pentru moment, am bugetat investiții de peste 100 de mii de euro în tehnologie și comunicare, iar echipa ar trebui să mai aducă un minimum de cinci specialiști din zona advertising, media și tehnologie”, încheie Adrian Enache.


Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *