Rapt-ul de la Tarom a început în 1990, după Revoluție. Claudia Țapardel, fost europarlamentar PSD: a declarat că ”Din păcate, această companie (TAROM, n.red.), ca și multe altele, nu au fost căpușate numai pe timpul guvernării PSD, ci este o cutumă și o tradiție care se întâmplă în multe alte companii”.
Piloți care se distanțează atât de Mădălina Mezei cât și de Răzvan Cuc, pe care îi consideră politruci.
Mădălina Mezei este personajul principal în războiul cu Răzvan Cuc, ministru pe picior de plecare. Ea este hotărâtă să-și facă dreptate, însă face dezvăluirile cam tarziu. Oricum, după ce Răzvan Cuc a eliberat-o din funcție.
Mădălina Mezei fost directoarea TAROM din iunie până în octombrie. Lucrează în companie din 1997.
Tatăl ei, Gabriel Căpitan, a fost mecanic de bord și consilier de ministru al transporturilor PSD după 1990.
Citește și Mezei a ajuns la DNA, un ministru nu se simte prea bine
Șerban Căpitan, fratele, este pilot. Florin Căpitan, vărul, lucrează la securitate tot în TAROM.
Laurențiu Mezei, soțul, a condus biroul TAROM de la Amsterdam, iar Mădălina Mezei, înainte să fie directoare, a condus biroul TAROM de la Bruxelles. Acolo i-a cunoscut pe europarlamentarii români, pentru care rezerva bilete și făcea upgrade-uri de la economy la business. Printre clienți: Viorica Dăncilă.
Așa ar fi ajuns Mădălina Mezei în vârful companiei în care greul este dus de profesioniști, adică de piloți.