Reţeaua BMW Motorrad se extinde cu un nou centru de service la Bucureşti pentru a răspunde creşterii continue a pieţei româneşti.
Investiţia Moto Hub oferă servicii complete pentru clienţii BMW Motorrad. Noul centru Moto Hub include un magazin de piese şi accesorii, staţie ITP, spaţiu de vânzare motociclete second-hand, servicii de rent-a-bike, tururi moto cu ghid profesionist în România şi străinătate şi, prin şcoala de pilotaj RideX, module de training de safety, cornering sau off-road.
Moto Hub este primul service autorizat din reţeaua BMW Motorrad. Se alătură celor trei dealeri BMW Motorrad din Bucureşti, Oradea şi Iaşi. Este un centru monomarcă, deschis în 2018, care a fost extins la standardele BMW Motorrad în urma unei investiţii de 170.000 de euro. Proiectul acoperă o suprafaţă de 600 m2 , din care 360 m2 pentru service şi 240 m2 pentru showroom.
Este cel mai mare centru de service BMW Motorrad din ţară, atât din perspectiva suprafeţei, cât şi a numărului de posturi de lucru, cu un total de 5, dintre care unul dedicat pentru urgențe și recepție directă, fără programare.
Serviceul Moto Hub este poziţionat într-un spaţiu din cadru complexului Romexpo.
În prezent marca este reprezentantă, alături de noul centru de service Moto Hub Bucureşti, de trei centre de vânzări şi service la nivel naţional: Automobile Bavaria Otopeni, Group West Oradea şi APAN Iaşi.
În 2018, BMW Motorrad a încheiat al optulea an consecutiv de creştere de peste 25%. 2018 a însemnat un nou an-record pentru BMW Motorrad, cu 368 unităţi livrate şi un plus de 38% faţă de 2017. Este de aşteptat ca acest an să continue trendul crescător, susţinut de noi lansări importante, inclusiv noua generaţie R 1250 GS şi R 1250 GS Adventure, noul S 1000RR, dar și scuterele C 400X și C 400GT, cele mai importante produse BMW Motorrad pe piaţa din România.