Subway, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, celebrează, pe 3 noiembrie, prima ediție a World Sandwich Day în România, eveniment care, începând cu acest an, a devenit global, și pe care brandul are în plan să îl transforme într-o tradiție și pe plan local.
În această zi, toți fanii brandului care vor veni în orice restaurant Subway, între orele 12:00-20:00, și vor cumpăra un SUB de 15 cm și o băutură la dozator vor primi un SUB de 15 cm gratuit.
Lanțul de restaurante estimează că traficul va crește cu 30%-50% în toate locațiile, comparativ cu o zi obișnuită, atât datorită interesului românilor pentru oferte speciale, cât și a activărilor online și offline pregătite pentru acest eveniment. În restaurante, oaspeții vor primi și alte premii surpriză, iar pe pagina de Facebook vor avea șansa de a câștiga un smartphone de ultimă generație.
La fel ca în SUA și în alte țări selectate, campania va implica și în România o componentă caritabilă, astfel Subway va dona, în decembrie, 1.000 de SUB-uri cu ajutorul Asociației O masă caldă.
Planurile Subway pentru 2018
Compania a trecut recent printr-un proces de rebranding, lansând și un nou simbol grafic de impact, Choice Mark și a anunțat un nou design pentru restaurante, care va fi implementat și în România, începând cu anul 2018.
„Designul noului restaurant va schimba modul în care cei care ne trec pragul comandă, își ridică mâncarea și se bucură de aceasta, transformând fiecare aspect al experienței de cumpărare. Accentul rămâne pe o masă gustoasă, dar și pe întreaga experiență a mesei luate în oraș”, spune Andrei Trifan, Agent de dezvoltare pentru zonele din afara București-Ilfov.
Principalele noutăți aduse în design includ chioșcurile de tip self-order în locațiile selectate și meniurile digitale.
Subway este prezent în România cu 37 de restaurante în franciză, în Alba Iulia, Arad, Brașov, București (16 restaurante), Cluj-Napoca, Constanța, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava și Timișoara.
Încă trei restaurante anul acesta
Următoarele restaurante, în plan de deschidere până la sfârșitul acestui an, vor fi în București (Petrom Alexandriei – noiembrie și Petrom Olteniței – decembrie), Baia Mare (Vivo) și Brașov (strada Republicii). Pentru anul viitor, Subway intenționează să deschidă 10 restaurante noi, cinci în București, celelalte cinci în Bistrița, Craiova, Târgu Mureș, Galați și Bacău și să ajungă, astfel, la 50 de unități pe piața românească.
„România este una dintre cele mai importante piețe europene pentru Subway, iar planurile noastre de expansiune pentru anul 2018 vor consolida și mai mult această poziție. Continuăm să ne concentrăm pe locații tradiționale, pietonale și malluri, dar și pe spații neconvenționale, cum ar fi drumuri cu trafic ridicat, benzinării, chiar și aeroporturi, precum cel din București”, susține Rumen Radev, Agent de dezvoltare pentru București-Ilfov.
Subway a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 și ajungând în prezent la 37 de restaurante. Lanțul de restaurante are în prezent peste 44.000 de unități la nivel global.
Sursa: Subway vrea să ajungă la 50 de restaurante în România în 2018