logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
ActualitateȘtiri

Tehnica utilizată de magazine pentru a te face să cumperi produse de care nu ai nevoie

Stefan Alexiu
Actualizat: 14 octombrie 2019 12:43
Stefan Alexiu
Actualizat: 14 octombrie 2019
Share
SHARE

 

Mulți dintre noi am observat că marile lanțuri de magazine te fac să cumperi multe produse de care nu ai nevoie, însă, specialiștii au descoperit și cum folosesc magazinele această tehnică de manipulare.

Deși ți s-a întâmplat de foarte multe ori să dai mai mulți bani pe cumpărături decât ți-ai propus sau să achiziționezi și alte produse, în afara celor pe care îți propusesei să le cumperi, cu siguranță nu te-ai întrebat niciodată ce te determină să faci acest lucru.  Ei bine, specialiștii pun acest lucru pe seama mostrelor pe care le guști în supermarket. Asta pentru că micile gustări nu fac decât să-ți deschidă apetitul și să te facă să umpli coșul cu produse de care nu ai nevoie.

Înainte de a ajunge la această concluzie, cercetătorii au desfășurat un studiu în cadrul căruia au urmărit vânzările din câteva zeci de magazine, care au furnizat mostre de gustări gratuite. Astfel, au descoperit că acestea conving mai repede consumatorii să cumpere produsele recomandate, decât dacă le-ar vedea pur și simplu așezate pe raft.

- Publicitate -

Mai mult, repetarea aceleiași oferte de mai multe ori, este o altă tactică de marketing prin care magazinele te manipulează să cumperi mai multe produse. Oamenii de știință au găsit că interesul oamenilor care încearcă mostrele nu este arătat doar pentru acea gamă de produse, de la același brand.

„S-a constat că efectul se extinde dincolo de produsul în sine. De exemplu, dacă guști o prăjitură, vei fi stârnit să fii interesat și să-ți fie pofta de prăjituri, în general, inclusiv de la brandurile concurente. Asta sugerează că o tavă pe care o vezi plină cu diverse produse pe care să le guști, crește vânzările magazinului nu doar la produsele recomandate”, au declarat autorii studiului.

Citește și: Supermarketurile își bat joc de români: borcane cu miere falsă

Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

dna
Interne

DNA în vizită la ”Poliţia Locală” a Capitalei

Procurorii DNA fac percheziții în municipiul Bucureşti şi în judeţul Călăraşi într-un dosar privind încheierea unor contracte de achiziţie publică…

1 Minute
La ziȘtiri

8 sfaturi despre cum putem ajuta animalele pe timp de iarnă

Aproape de noi trăiesc o mulţime de animale, pe unele le vedem, altele se strecoară neobservate. Sunt specii care s-au…

3 Minute
Știri

CEC Bank a coordonat un credit sindicalizat de 20 de milioane de euro pentru AAylex ONE, marele jucător din industria alimentară, deținătorul brandului Cocorico

București, 09.08.2024 – Grupul AAylex ONE, unul dintre principalii jucători din industria de produse alimentare din România, deținătorul brandului Cocorico,…

6 Minute
Externe

The Weeknd, cel mai popular artist din lume

Cântăreţul canadian The Weeknd, 33 de ani, al cărui nume real este Abel Tesfaye, este primul artist care depăşeşte pragul…

2 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?