Campania Timișoreana „Pentru Fotbal Adevărat” continuă în acest an prin lansarea unei ediții limitate de cutii de bere personalizate cu cele mai frecvente 120 de nume de familie din România.
“Timișoreana a înțeles întotdeauna valoarea sportului cu tradiție îndelungată – fotbalul – care a unit românii de orice vârstă, din orice colț al țării, dar și al lumii și a decis să fie parte din poveștile scrise și în viitor de fotbalul românesc. Acestor români care au trăit cu emoție, cu pasiune, fiecare moment din fotbal, celor care au transformat interesul pentru fotbal în pasiune, le dedicăm această ediție limitată de cutii de bere”, a declarat Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timișoreana.
Timișoreana respectă adevărata dragoste pentru sportul rege și bucuria jocului. De aceea, reaprinde pasiunea pentru fotbalul adevărat și sentimentul de mândrie pentru adevăratele valori ale sportului, ce au continuat să ocupe primele locuri în inimile românilor.
Fabricată încă de la 1718, berea Timișoreana aduce cu sine experiența şi tradiția maeștrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.
Cititi si Excedent de 135,2 milioane euro în comerţul internaţional cu cereale al României