Timișoreana, vânzări de 200 mil. euro anul trecut și cotă de piață de 15%

Informateca

Brandul de bere Timişoreana, cu o istorie de peste 300 de ani, a ajuns anul trecut la vânzări de 200 de milioane de euro şi o cotă de piaţă de 15% în industria berii, un sector cu o creştere de 2% anul trecut şi un consum de 82 de litri per capita.

Timişoreana este cel mai vechi brand din România, fabrica din Timişoara datând din 1718. Brandul face parte din grupul Ursus Breweries, parte la rândul lui din gigantul japonez Asahi, care l-a preluat anul trecut de la SABMiller.

De asemenea, Timișoreana este cea mai bine vândută bere românească în afara țării cu peste 7 milioane de unități în 2017.

Investiții de 100 mil. euro în ultimii 15 ani

Prima fabrică de bere din România este acum una dintre cele mai moderne fabrici de bere în urma investițiilor de peste 100 de milioane de euro din ultimii 15 ani.

Investițiile au fost realizate în:

  • Triplarea capacității de producție și asigurarea flexibilității;
  • Echipamente și sisteme informatice de control al procesului de producție;
  • Echipamente și instalații de recuperare și reutilizare a energiei, de tratament al apelor uzate, de obținere a bioenergiei;
  • – Sisteme integrate de control al calității;
  • – Introducerea de filtre speciale;
  • – Menținerea clădirilor și a sitului istoric.

Sursa: Timișoreana, vânzări de 200 mil. euro anul trecut și cotă de piață de 15%


Citeste si...  Alexandrion preia portofoliul de vinuri al Halewood
Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *