
Compania producătoare de automobile Toyota, sponsor al JO de la Tokyo, nu va difuza la televiziune reclame legate de evenimentul olimpic, din cauza faptului că acesta nu are susţinerea populaţiei locale, informează mundodeportivo.com. Două treimi dintre japonezi nu cred că pot fi organizate jocuri sigure în timpul pandemiei Covid-19.
CEO-ul Toyota Motor Corp, Akio Toyoda, nu va participa la ceremonia de deschidere, a scris, luni, ziarul Yomiuri.
Aproximativ 60 de companii japoneze, care au plătit mai mult de trei miliarde de dolari pentru drepturi de sponsorizare la Jocurile Olimpice amânate din 2020, se confruntă acum cu dilema dacă îşi leagă sau nu brandurile de un eveniment care nu a reuşit să obţină un sprijin popular puternic.
Două treimi dintre japonezi se îndoiesc că ţara poate găzdui JO în condiţii de siguranţă, pe fondul unui nou val de infecţii cu noul coronavirus, potrivit unui sondaj publicat de cotidianul Asahi, cu doar patru zile înainte de ceremonia de deschidere de la Tokyo.
În sondaj, 68 la sută dintre respondenţi şi-au exprimat îndoielile cu privire la capacitatea organizatorilor Jocurilor Olimpice de a controla infecţiile cu Sars-CoV-2, iar 55 la sută au fost împotriva organizării competiţiei.
Trei sferturi din cele 1.444 de persoane care au participat la sondajul telefonic au declarat că sunt de acord cu decizia de a interzice prezenţa spectatorilor în tribune la probele olimpice.
[…] Vezi și Toyota se distanțează de Jocurile Olimpice de la Tokyo pe care le sponsorizează […]
[…] VEZI ȘI TOYOTA SE DISTANȚEAZĂ DE JOCURILE OLIMPICE DE LA TOKYO PE CARE LE SPONSORIZEAZĂ […]