Operatorul aerian low-cost Ryanair a înregistrat în februarie o creștere de 13% a numărului de clienți, la 9,6 milioane clienți.
Ryanair Holdings PLC a lansat astăzi, 4 martie, raportul de trafic pentru februarie:
-
2018
2019 (LF) Creștere Februarie total 8.6 m
9.6 m (96%) +13%
Ryanair 8.6 m
9.3 m (96%) +9%
Laudamotion –
0.3 m (94%) –
-
Ultimele 12 luni 129.8m
141.2m (96%) +9%
Ryanair a operat peste 53.000 de zboruri programate în februarie, peste 93% dintre acestea aterizând la timp (exclus întârzierile cauzate de controlorii de trafic aerian), oferind cea mai bună punctualitate dintre companiile aeriene majore din UE.
Ryanair s-a extins puternic în România în anul 2016, nu doar prin lansarea de noi zboruri către Europa, ci și prin introducerea de curse interne. Ryaniar operează 21 de rute de pe aeroporturile din România, respectiv București și Craiova. Pe piață locală, Ryanair concurează cu Wizz Air și Blue Air.
Ryanair, cea mai mare companie low-cost din Europa, operează peste 700 de rute și zboară către 200 de destinații în Europa și Africa (Maroc), cu prețuri de la câțiva euro atât pe rute interne, cât și pe rute externe. Compania vrea să-și extindă flota cu 50% până în 2024, urmând să ajungă să transporte 200 de milioane de pasageri.
CITIțI șI Ryanair lansează o nouă rută din București către Pisa