TURISM: 500.000 de euro investiți într-o platformă care va integra oferte şi servicii

Alexandru Ionescu

Touroperatorul Eturia a anunţat miercuri extinderea portofoliului cu TravelHubX, o platformă business to business de pachete şi servicii dedicată agenţiilor de turism, în care va investi până la 500.000 euro în doi ani şi cu care vrea să se extindă în regiune de anul viitor.

 

„Eturia anunţă extinderea portofoliului cu TravelHubX, o platformă de rezervări dedicată agenţiilor de turism. Cea mai nouă companie a Grupului Eturia integrează oferte şi servicii, serviciile platformei TravelHubX se adresează agenţiilor de turism intermediare care vor să aibă într-un singur loc ofertele turistice de top ale agenţiilor organizatoare, precum şi ale hotelierilor. Pachetele de vacanţă şi călătorii, regăsite în platformă, vor îndeplini toate condiţiile impuse de Eturia”, a informat compania.

Platforma este un agregator de oferte ce va asigura acces la parteneriate exclusive agenţiilor care caută vacanţe pentru clienţii proprii.

„Observăm că acum românii sunt şi mai interesaţi de vacanţele exotice care să îmbine serviciile de calitate cu siguranţa, iar acest lucru s-a aliniat astăzi cu investiţiile în tehnologie, demarate de Eturia încă din 2019, pentru simplificarea proceselor de business. TravelHubX, deşi este o platformă business to business, are în prim plan clientul care alege excelenţa, valoarea care a definit Eturia încă de la lansare”, declară Sorin Stoica, cofondator Eturia.

Începând din această săptămână, agenţiile de turism pot accesa pachetele Eturia pe platformă, care va continua să fie dezvoltată, atât din punct de vedere tehnic, cât şi din punct de vedere a varietăţii de produse.

„Pe termen scurt vor fi adăugate cele peste 400 de hoteluri direct contractate din portofoliul Eturia, precum şi biletele de avion la companii de linie şi charter, către destinaţii exotice, la tarife speciale. Ulterior pachetele de pe TravelHubX vor fi extinse şi cu oferte ale altor agenţii touroperatoare. Dezvoltarea TravelHubX a fost făcută după o cercetare a pieţei actuale. În timp ce investiţia iniţială a fost de peste 100.000 euro, fondurile alocate până la sfârşitul anului urmează să depăşească 250.000 euro, ajungând astfel până la 500.000 euro în 2 ani. Investiţia a fost şi va fi destinată, în special, platformei software (development & cloud services) dar şi extinderii către alte pieţe din regiune, începând cu anul 2022”, mai arată compania.

Citeste si...  ANAF: vinde prin licitație obiecte de peste 2 milioane de lei

Românii vor putea călători în Grecia de la jumătatea lunii aprilie


Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *