Bărbatul a zburat din Portugalia pentru a-și întâlni familia în Irlanda de Nord, și după ce a realizat că era singurul pasager a avut parte de o surpriză, findcă a fost tratat ca o vedetă.
Britanicul de 65 de ani, Paul Wilkinson, a simțit că ceva nu e în regulă atunci când la poarta aeroportului nu era nimeni pentru zborul său. A întrebat personalul dacă a existat vreo problemă cu zborul, neștiind dacă acesta a fost întârziat sau anulat, dar a fost surprins când i s-a spus că va fi singura persoană la bord. Apoi, potrivit New York Post, personalul l-a numit „oaspete VIP” și l-a tratat ca atare.
„Am crezut că râdeau de mine. Am crezut că am ajuns mai devreme sau mai târziu. Mă tot gândeam că vor spune că zborul meu a fost anulat”, a spus Wilkinson pentru South West News Service.
De fapt, el s-a îmbarcat în avion și a fost numit de stewardese și piloți „Regele Paul”, pe toată durata zborului spre Belfast.
Totodată, a putut să-și aleagă singur locul – alegând, bineînțeles, rândul din față – și a reușit să discute cu căpitanul înainte ca avionul să decoleze.
Personalul de bord s-a fotografiat cu el, ca amintire
„Cred că a fost ceva cu totul unic. Luaseră turiști în Portugalia și nu mai era nimeni care să se întoarcă și a fost pur noroc că a fost nevoie să merg la Belfast”, a explicat Wilkinson.
Paul plecase de la vacanța de golf din Portugalia pentru a participa la o înmormântare. Tată a trei copii, el a comparat experiența cu cea dintr-un avion privat: „Cineva mi-a spus că un avion privat costă în jur de 35.000 de dolari și probabil că nu se va mai întâmpla niciodată. Am cerut, în glumă, să mi se returneze banii pentru locul meu, pe care l-am plătit. A fost pur și simplu suprarealist. M-am plimbat în jurul avionului, am avut ocazia să aleg toaletele”, a marturisit britanicul, adăugând că personalul de bord s-a și fotografiat cu el.
De asemenea, când a coborât, a fost suficient de norocos pentru a sări peste cozile de la controlul pașapoartelor, precum și de la recuperarea bagajelor. Asta și pentru că angajaților de la controlul pașapoartelor nu le venea să creadă că era singurul din avion.
A doua zi, un purtător de cuvânt al companiei Jet2 a declarat pentru SWNS: „Suntem încântați că domnul Wilkinson a putut experimenta serviciile noastre Premium, pentru clienți în adevăratul stil VIP. Zborul de trei ore l-a costat doar 162 de dolari”.
Citiți și: Căpușatul Tarom, cu număr dublu de angajați, dator la Aeroportul Iaşi