Unde va fi construit cel mai lung tunel din România va avea două galerii și două benzi de circulație pe sens

1

Documentația pentru cea de-a doua etapă a licitației pentru tronsonul autostrăzii Transilvania care va include și tunelul Meseș a fost transmisă de Compania de Drumuri la ANAP. Tunelul va avea două galerii şi două benzi de circulaţie pe fiecare sens și va avea o lungime de 2,9 kilometri.

Cel mai lung tunel din România este cu un pas mai aproape de construcţie, după ce Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis la ANAP pentru validare documentaţia pentru etapa a doua a licitaţiei tronsonului Poarta Sălajului – Zalău – Nuşfalău, care include şi tunelul Meseş (Autostrada Transilvania), a scris ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

Prima etapă a licitaţiei pentru acest lot a fost lansată, în luna aprilie 2020, la un preţ estimat de 4,5 miliarde de lei (fără TVA).

tunel-meses-grindeanu-fb

„Cel mai dificil lot al autostrăzii Transilvania are o lungime de 41 de km, din care 2,9 km reprezintă tunelul Meseş, cu un cost estimat de aproximativ 1 miliard de lei (fără TVA).

tunel-meses-grindeanu-fb1

Tunelul (forat) va avea două galerii şi două benzi de circulaţie pe fiecare sens. Pe acest lot urmează să mai fie construite 65 de viaducte, poduri şi pasaje, cu o lungime totală de 13 km”, a notat Grindeanu.

Contractul, finanţat prin POT 2021-2027, prevede 12 luni pentru proiectare şi 36 de luni pentru execuţia lucrărilor.

tunel-meses-grindeanu-fb2

Vezi și: Ciolacu nu crede că România va avea indicatorii necesari pentru aderarea în zona euro

1 comentariu

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele