Vânzările Renault au crescut la 9,8 miliarde de euro în trimestrul al treilea, susţinute de preţurile mai mari ale vehiculelor, care au permis producătorului francez de automobile să compenseze scăderea numărului de vehicule comercializate, comparativ cu anul precedent.
Veniturile globale ale grupului au crescut cu 20,5% atunci când sunt ajustate pentru cedarea fostei sale divizii ruseşti Avtovaz, a spus Renault, adăugând că a înregistrat cel mai bun efect al preţului consemnat vreodată, în timp ce vânzările trimestriale de vehicule coborât cu 2,4% faţă de anul trecut.
Producătorii mondiali de automobile se confruntă cu o penurie de semiconductori, cu creşterea costurilor energetice, ca urmare a invaziei Rusiei în Ucraina, blocajele lanţului de aprovizionare şi o recesiune care se profilează în Europa.
Fosta campioană a României, Astra Giurgiu, s-a desființat
Cifra de vânzări ale Renault în trimestrul trei, de 9,8 miliarde de euro, a fost în conformitate cu consensul analiştilor.