Zalando vinde îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, articole sport, premium și pentru copii
Zalando a fost înființată la Berlin, în 2008 și are 49 de milioane de clienți activi în 25 de țări europene. Compania a avut vânzări de 10,4 miliarde euro anul trecut, în creștere cu 30% față de 2020. Profitul net a fost de aproape 250 milioane euro Zalando are 17.000 de angajați în Europa.
Datorită colaborării cu Packeta și Fan Courier, clienții pot primi coletele în 3-5 zile la domiciliu sau într-o rețea de peste 500 de puncte de ridicare, promite compania. Retururile se efectuează printr-o solicitare de ridicare la domiciliu sau cu predare în cele aproximativ 250 puncte de colectare. În următoarele luni, serviciile de livrare vor fi suplimentate.
Printre brand-urile prezente se numără: adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger, Hugo Bossm Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors și Moschino.
Intrarea pe piața din România vine în continuarea lansărilor din 2021 în alte șase țări central și est-europene: Lituania, Slovenia, Slovacia, Estonia, Letonia și Croația. Zalando intră acum și în Ungaria.
La capitolul logistică există o rețea de 12 centre de livrări active pe șapte piețe diferite (Germania, Polonia, Franța, Italia, Suedia, Spania și Olanda). Patru noi centre sunt în construcție, în Germania, Polonia și Franța.
În primul trimestru din acest an veniturile Zalando au scăzut cu 1.5%, spre 2,2 milioane euro.