Angelini Pharmaceuticals și Infinit Solutions Agency fac echipă, încă din 2015, în comunicarea online pentru cel mai cunoscut brand împotriva durerilor în gât Liderul portofoliului OTC al Angelini Pharmaceuticals – Tantum Verde – a ajuns, prin intermediul celor cinci campanii de digital de până acum, la peste 25 de milioane de unici.
„Tantum Verde este un brand recunoscut şi de încredere pentru pacienții din România, deopotrivă adulți şi copii, şi care raspunde aşteptărilor foarte mari ale consumatorilor cu privire la toate aspectele, inclusiv cel de comunicare. Alături de Infinit Solutions Agency am reuşit să creăm, dezvoltăm şi implementăm campanii de succes, creative şi originale şi, mai ales, focusate pe rezultate măsurabile. Cred că înţelegerea foarte bună a traseului consumatorului în mediul digital de către echipa noastră comună, a aşezat o bază solidă şi de încredere pe care să putem construi sănătos pe termen lung”, a declarat Laura Zăvoianu – Senior Brand Manager OTC Angelini Pharmaceuticals.
Cea mai recentă campanie a celor de la Angelini, gândită şi implementată de cei de la Infinit Solutions Agency, a avut loc în perioada decembrie 2016 – februarie 2017. Campania de digital a folosit un mix strategic de canale online prin care au fost promovate două produse premium de sub umbrela Tantum Verde: Tantum Verde Pastile și Tantum Verde Forte Spray pentru adulți.
Campania a reușit să livreze rezultate ce au depășit cu mult așteptările, iar prin mix-ul de canale utilizate s-a comunicat pentru aproximativ 5 milioane de români, în mai puțin de două luni, dintre care peste un milion doar pe Youtube.
Impact depăşit cu 200% de cât s-a estimat iniţial
Campania coordonată de Infinit Solutions a reuşit să depăşească numărul de impact estimat iniţial cu 200%.
„În campaniile derulate ne-a ajutat foarte mult deschiderea clientului către un mix între formate tradiționale, dar și formate speciale. Astfel am putut să comunicăm cu succes atât către targetul matur al brandului, dar am putut să declinăm mesajul și către consumatorul tânăr, dinamic în mediile lui specifice de comunicare digitală”, spune Ioana Ploeșteanu, Digital Advertising Specialist Infinit.
Impactul asupra publicului s-a produs atât cu ajutorul materialelor de comunicare creativă cât şi printr-o strategie solidă de media planning & buying, iar rezultatele s-au văzut imediat.
„Dată fiind nișa produsului, comunicarea în plin sezon și faptul că începutul de an aduce cu sine un volum mai mare de campanii în online, ne așteptăm cât se poate de realist, la un start dificil. Acesta este motivul pentru care am pus accent pe strategie, am cântărit cu mare atenție fiecare decizie și am optimizat constant. Astfel am reuşit, prin campaniile desfășurate în paralel pentru cele două produse, să aducem 50 de mii de unici pe site-ul www.tantumverde.ro chiar din prima lună”, adaugă Ioana Ploeșteanu.
De asemenea, Infinit a realizat pentru Angelini Pharmaceuticals şi o platformă modernă de „e-learning” şi comunicare pentru echipa de vânzari, pornind de la strategie, creaţie şi web design, până la implementarea completă. Ca platformă de instruire interactivă, pe lângă cursurile on-line și testele pe care utilizatorii le pot accesa, aceștia au la dispoziție și o zonă de „Forum” în care pot adresa întrebări şi pot comunica liber.
Tantum Verde sub umbrela Angelini Pharmaceuticals Romania
Cunoscuta companie de produse farmaceutice Angelini Pharmaceuticals are în portofoliul său OTC brandul premium Tantum Verde.
„Rezultatele frumoase apar atunci când crezi în produs și ai susținerea necesară pentru a-l pune în valoare. Colaborarea cu Angelini Pharmaceuticals este un real succes pentru că forțele noastre s-au unit într-o echipă puternică și orientată către rezultate. Astfel reușim să punem accent pe performanță şi să optimizăm bazându-ne pe o comunicare inovativă, creativă şi de impact. Brandurile aflate sub umbrela Angelini Pharmaceuticalsau deja un nume rezonant în piață, drept pentru care fiecare campanie este de fapt o provocare de a ne autodepăşi. Cum întreaga echipă Infinit nu cunoaște însă limite, ne așteptăm ca anul 3 al colaborării noastre să fie marcat de proiecte și campanii cu adevărat spectaculoase”, spune Oana Dinca, Account Manager Infinit.
Tantum Verde Spray şi Tantum Verde Pastile sunt recomandate pentru durerile în gât. Ambele forme Tantum Verde au 4 efecte terapeutice: antiinflamator, analgezic, anestezic antiseptic.
Echipa implicată în proiect: Echipa client:
Project Management: Monica David; Minodora Igescu; Oana Dincă;
Virginia Zeca Laura Zăvoianu – Senior Brand Manager OTC
Creație: Victor Firan; Carina Toma; Andrei Constantin; Ana Ciornea Octavian Cristea – Business Unit Manager OTC
Media: Matei Pașpan; Ioana Ploeșteanu.
Development: Silviu Scutariu; Andrei Tiberiu.
Tantum Verde Pastile – https://www.youtube.com/watch?v=b3Y4UOaTnK4
Tantum Verde Spray – https://www.youtube.com/watch?v=UfL0CB2kQEI
Despre Infinit Solutions Agency
Infinit Solutions Agency este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie, de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de creație, web development, mobile development și media buying, planning, optimizare și raportare.
Focusul agenţiei este pe digital account management, campanii, promoţii, activări originale, social media, experienţe digitale sau orice tip de proiect care combină, în general, strategia solidă, creaţia originală şi rezultatele măsurabile.
Infinit Solutions Agency oferă servicii de training, cursuri și masterclass-uri despre digital, tehnologie și marketing prin Infinit Academy. Grupul numără, în prezent, peste 50 de specialişti, iar la finele lui 2016 a atins o cifră de afaceri de peste 2,6 milioane de euro.