29.900 de vizitatori la cea de-a 6-a ediţie a Bucharest Tech Week

0
digi

Un număr de 82 de companii şi peste 29.900 de vizitatori, dintre care 1.550 de specialişti şi peste 28.400 de pasionaţi de tehnologie, digitalizare şi inovaţii, au participat, în săptămâna 14-19 iunie, la cea de-a 6-a ediţie a Bucharest Tech Week, atât la evenimentele desfăşurate în format fizic, cât şi pe platforma online MyConnector, conform unui comunicat al organizatorilor.

 

„Prima ediţie organizată în format fizic, după doi ani de pandemie, a fost, pe departe cea mai efervescentă de până acum, ceea ce demonstrează încă o data interesul în continua creştere al publicului pentru digitalizare şi tehnologie”, a declarat Alexandru Măxineanu, Division manager Concept Tech Events, Universum Expo

Evenimentul a cuprins două componente majore, una care a constat în şase conferinţe, Business Summits, desfăşurate la Radisson Blu Hotel şi o componentă expoziţională, dedicată publicului larg, Tech Expo, ce a avut loc în centrul Capitalei, în Piaţa Constituţiei.

Summit-urile de business Bucharest Tech Week au reunit 110 de speakeri, specialişti şi lideri internaţionali şi locali de la companii precum: Cognizant Softvision, Bosch, certSIGN, Cluster Power, Orange Business Services, RBC – Romanian Business Consult, EPAM Systems, Luxoft, Dell, Undelucram.ro, Microsoft, PepsiCo, LEGO, Oracle, Nokia, Tom Tom, Amazon Web Services, Jaguar, Ericsson, Red Hat, Samsung, etc, care au dezbătut şi au prezentat celor peste 1.550 de participanţi noutăţile în inovaţie tehnologică, metaverse, retail, resurse umane, limbajul de programare Java şi arhitectură software.

Purform, noua tehnologie Sika dezvoltată cu grijă pentru sănătate

Festivalul a fost deschis în prezenţa ministrului Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Sebastian Ioan Burduja, a viceprimarului general al Municipiului Bucureşti, Stelian Bujduveanu, vicepreşedintelui Autorităţii pentru Digitalizarea României, Octavian Oprea, a lui Alexandru Savu, senior Community manager Cognizant Softvision România, partenerul principal al festivalului, a lui Florin Popa, B2B director Orange, România, Tobias Matter, head of Bosch Engineering Center Cluj, şi a lui Alexandru Măxineanu, Division manager Concept Tech Events, Universum Expo, din partea organizatorului.

La capitolul inovaţie, s-au remarcat produsele sustenabile ale celor de la Notpla, ambalaje biodegradabile din alge marine şi alte plante, care le pot înlocui cu succes pe cele de unică folosinţă din plastic, ce reprezintă una dintre principalele cauze ale poluării mediului la nivel mondial.

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele