Tesla a lansat online, în această săptămână, propria sa marcă de tequila, la preţul de 250 de dolari sticla.
Fotografiile cu „Tesla Tequila” publicate pe site-ul companiei arătă o sticlă sub formă de fulger, uşor diferită de ceea ce anunţate Musk. Produsul a fost listat rapid ca ”epuizat”.
Tesla nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Musk a anunţat ideea sa pentru „Teslaquila” pe 1 aprilie 2018, pe Twitter, ceea ce i-a făcut pe mulţi dintre urmăritorii săi să considere că este o păcăleală.
Eforturile lui Musk pentru înregistrarea mărcii în luna octombrie a anului 2018 s-au lovit de opoziţia producătorilor de tequila din Mexic. Consiliul pentru Reglementarea Tequila din Mexic a argumentat că numele „Teslaquila” evocă cuvântul Tequila, iar Tequila este un cuvânt protejat.
Vezi declarația pentru deplasarea pe timpul nopții și cea de la angajator