Gigantul lanț de fast-food McDonald’s a anunțat că luna viitoare va începe testarea burgerului McPlant, care, așa cum îi spune și numele, este din plante, în opt restaurante din SUA. Noul burger este creat în cadrul parteneriatului său cu Beyond Meat.
Procesul este ultimul pas în marșul prudent al McDonald’s către a adăuga carne pe bază de plante în meniul său.
Potrivit CNBC, compania lucrează de ceva timp la introducerea în meniul său a unor produse care înlocuiesc carnea, ca urmare a cererii consumatorilor. Și alte lanțuri de fast-food concurente s-au întrecut în a adăuga elementul la modă în meniurile lor. De exemplu, rivalul Burger King, deținut de Restaurant Brands International, a adăugat Impossible Whopper la meniul său acum mai bine de doi ani.
Începând cu 3 noiembrie, clienții McDonald’s din Irving, Texas; Carrollton, Texas; Cedar Falls, Iowa; Jennings, Louisiana; Lake Charles, Louisiana; El Segundo, California; și Manhattan Beach, California, pot comanda McPlant pentru o perioadă limitată de timp.
Ingredientele chiftelei fără carne includ mazăre, orez și cartofi, iar burgerul McPlant va include maioneză și o felie de brânză americană și va fi gătit pe aceleași grătare ca și cele de vită, potrivit McDonald’s.
Compania a declarat că testul limitat se presupune că va ajuta lanțul să înțeleagă impactul introducerii unui burger pe bază de plante asupra operațiunilor sale. Noile elemente de meniu adaugă mai multă complexitate bucătăriilor, iar o criză a forței de muncă la nivel național a agravat problema.
Amprenta globală a McDonald’s reprezintă o oportunitate masivă pentru Beyond Meat, ca furnizor preferat al chiftelelor sale din plante. Cele două companii au anunțat un parteneriat de trei ani în februarie.
McPlant merge spre Suedia, Danemarca, Austria, Olanda și Regatul Unit
Gigantul lanț de fast-food a început deja să vândă burgeri McPlant pe unele piețe internaționale, inclusiv în Suedia, Danemarca, Austria, Olanda și Regatul Unit. Înainte de anunțul oficial al liniei McPlant, în septembrie 2019, McDonald’s a testat un burger fără carne care a folosit o chiftea Beyond în câteva zeci de restaurante canadiene.
Vezi și Purificatorul SHARP KC-D40EUW, perfect pentru camera copilului
Un număr din ce în ce mai mare de consumatori mănâncă înlocuitori de carne, invocând beneficiile pentru sănătate sau de mediu ale renunțării la carnea tradițională. Pentru restaurante, adăugarea de carne pe bază de plante la meniu poate atrage noi consumatori și poate ajuta companiile să își atingă obiectivele de durabilitate. Cu toate acestea, un dezavantaj pentru carnea pe bază de plante este costul mai mare atât pentru restaurante, cât și pentru consumatori. Costul burgerului McPlant va fi egal cu ceilalți burgeri McDonald’s în timpul testului din SUA.