Compania Visual Fan, care deţine brandul Allview, a realizat anul trecut un profit net din activităţi recurente (producţie şi comercializare de dispozitive electronice) de 8,4 milioane de lei, în creştere cu 20% faţă de anul anterior. Cifra de afaceri din activitatea recurentă a înregistrat o creştere cu aproximativ 17% pe parcursul anului 2021, faţă de veniturile obţinute în 2020, ajungând la aproximativ 122 milioane de lei (peste 24 milioane de euro).
”Allview (Visual Fan SA, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW) anunţă rezultatele financiare auditate, înregistrate la finalul anul 2021. Într-un mediu global incert, acaparat de o situaţie macroeconomică la nivelul industriei IT mai puţin favorabilă (criza de semiconductoare, creşterea continuă a costurilor de transport, criza containerelor şi criza energetică) şi dominat de o permanentă stare de prudenţă, compania Visual Fan a reuşit o creştere a cifrei de afaceri cu aproape 17% în 2021, faţă de anul anterior (de la 103 milioane lei la peste 121 milioane lei), şi o majorare a profitului net cu peste 20%, faţă de 2020 (de la 7 milioane de lei la 8,4 milioane de lei)”, anunţă compania.
La nivel de estimări ale bugetului consolidat previzionat pe anul 2022 (include bugetele societăţilor din grup în funcţie de procentul deţinut în fiecare dintre acestea: Intervision Trading, Headlight Solutions şi Visual EV Distribution), compania Visual Fan mizează pe creşterea cifrei de afaceri cu aproximativ 13% faţă de valoarea înregistrată la finalul anului 2021 (137 milioane lei faţă de 121 milioane lei) şi majorarea profitului net estimat cu aproximativ 15% faţă de valoarea realizată în 2021 (9,6 milioane lei faţă de 8,4 milioane lei).