Renault va lansa pe piața din Romania noul Captur la finalul anului. Anul viitor, modelul va primi și un motor plug-in hibrid numit E-TECH Plug-in.
Noul Captur este în centrul strategiei de consolidare a sinergiilor din cadrul Alianței. Acest lucru este realizat, în special, prin dezvoltarea de tehnologii comune și prin utilizarea de noi platforme, cum ar fi platforma CMF-B, prezentă şi pe Captur.
Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18 inch (în funcție de versiune) și un ampatamentul mărit (2,63 m sau +2 cm). Designul său reinventat, luminile LED cu semnătura luminoasă în forma literei C, luminile spate mai subțiri și inserțiile decorative cromate contribuie la îmbunătățirea calității.
Habitaclul de pe Noul Captur este îmbogățit cu accesorii şi echipamente moderne care îmbunătățesc confortul: oglindă retrovizoare fără ramă, frâna de parcare automată cu funcție “auto hold”, cotiera centrală culisantă cu spațiu pentru depozitare, două prize USB și o priză de 12 V pentru pasagerii din spate sau chiar compartimentele pentru depozitare ale ușilor, fiecare dintre acestea putând depozita o sticlă de 1,5 litri.
O nouă gamă de motoare
Noul Captur propune o gamă mai largă de motoare pe benzină și diesel, reproiectate în mare măsură. Împreună cu o cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, aceste motoare oferă o gamă de putere mai mare: de la 100 la 155 CP pentru benzină și de la 95 la 115 CP pentru diesel.
Gama completă de motoare Captur va fi îmbunătățită începând cu anul 2020 cu un motor plug-in hibrid numit E-TECH plug-in. Cu motoarele sale 1.0 TCe, 1.3 TCe și motorul E-TECH Plug-in dezvoltat de Alianță, noul model este întruchiparea sinergiilor inspirate de strategia Groupe Renault.
Crossover-ul de segment B este însoțit de două motoare electrice de tracțiune, cu o cutie de viteze inovatoare multimod (o arhitectură sinonimă cu o eficiență energetică mai bună, provenind din experiența echipei Renault F1) și o baterie de 9,8 kWh.
Similar tehnologiei noului Clio E-TECH, tehnologia inovatoare a noului Captur E-TECH plug-in oferă o eficiență maximă de conducere electrică: acesta pornește mereu în modul electric, are o cu funcționare silențioasă și confortabilă, este dinamic în reacție, oferind o plăcere neașteptată a conducerii și o pierdere de energie limitată. Datorită unui sistem de frânare preluat direct din domeniul vehiculului electric și din experienţa managementului energiei din F1, este permisă recuperarea energiei maxime pentru auto-reîncărcarea rapidă a bateriei.
Cu o capacitate de a conduce 45 kilometri cu o viteză de 135 km / h în utilizare mixtă și de 65 de kilometri în utilizarea urbană (WLTP city).
Cititi si Renault lansează cea de-a treia generație a modelului 100% electric Zoe