AdePlast, liderul pieței de materiale de construcţii din România, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri pe primul semestru, față de aceeași perioadă a anului trecut.
“Într-o piață din ce în ce mai concurențială, cu jucători autohtoni și regionali dornici de cote de piață, am reușit o creștere 20% a cifrei de afaceri la 6 luni. Evoluția se datorează în primul rând acoperirii minuțioase a teritoriului României și în al doilea rând, a gamei vaste de produse AdePlast, toate realizate exclusiv în fabricile noastre. Evident că așezarea strategică a platformelor AdePlast joacă un rol important în evoluția cifrei noastre de afaceri”, declară Marcel Bărbuț, proprietar AdePlast.
După investiții de peste 50 de milioane de euro, realizate în anii cei mai grei prin care a trecut economia României, odată cu deschiderea pieței spre consum, AdePlast reușește să marcheze creșteri și profit, dar și să conteze la export.
”Datorită faptului că avem o gamă foarte variată de produse: începând de la adezivi, mortare, până la vopsele, tencuieli decorative și materiale termoizolante, realizate în fabricile noastre, ne conferă un avantaj când vine vorba de preț, mobilitate sau garanție. România este deja piața noastră și suntem din ce în ce mai prezenți si în Europa”, declară Marcel Bărbuț.
Export până în Vestul extrem al Europei
AdePlast a vândut la export, în prima jumătate a lui 2017, cu 136 procente mai mult ca în aceeași perioadă a anului trecut, creşteri evidenţiate substanţial în Bulgaria şi Ungaria. Cele mai importante piețe pentru AdePlast sunt ţările limitrofe, dar vopseaua Aeria Gold este deja un produs cunoscut în zone ”exotice” precum Spania cu Insulele Canare sau Italia.
Produsele cu ponderea cea mai mare la export sunt: vopselele din gama Aeria, respectiv Aeria Gold si PorusX, precum şi pachetele all-inclusive de Termosisteme (Polistiren, adeziv lipire (Polistirol), plasa, dibluri) şi adezivi pentru placări ceramice (în special AFN – Adeziv super plastic de înaltă rezistență).
”Este ușor de înțeles cum AdePlast reușește să văndă produse în toată Europa, chiar și în zone destul de îndepărtate. Sunt mulți meseriași români care odată plecați la muncă în afara țării, ne contactează pentru a le livra, chiar și la mii de km, materialele cu care s-au învățat să lucreze în România. Fabricile noastre sunt cele mai noi din Europa, iar rețetele de vopsea, de exemplu, sunt încă inovații la nivel european. Asta conferă românilor care le folosesc pe șantierele din Europa un avantaj calitativ și competitiv. Ne așteptam ca acest trend să crească în urmatoarele luni”, încheie Marcel Bărbuţ.