Andreea Rădulescu, antreprenorul român care a creat pe piața autohtona brandul de cosmetice naturale CredNatura anunță că și-a lărgit gama de produse, dar și lanțul de distribuție.
Printre cei mai noi clienți ai uleiurilor de aromaterapie și masaj CredNatura sunt SPA-uri precum Bali Wellness, Puri Bali, AiMasaj.ro sau retaileri precum DCNEU din Afumați.
Pandemia nu a slăbit neapărat afacerile antreprenoriale românești mici, spune Andreea Rădulescu: ”În pandemie am avut timp să măresc portofoliul de produse cu Dermaser – Vitamina F, numită și vitamina frumuseții tenului, dispărută de pe piața din România de multă vreme.
Apariția Dermaser – Vitamina F umple practic un gol lăsat pe piața cosmetică din România de mai mult de 20 de ani”.
Tot în perioada pandemică CredNatura a creat uleiuri esențiale pentru Chakre, mai exact pentru punctele energetice ale omului, spune Andreea.
Aceste uleiuri sunt 100% naturale și sunt diluate în ulei de ghimbir.
Andreea Rădulescu se declară uimită de modul opac în care a fost tratată CredNatura de marile lanțuri de retail din România care preferă să cumpere și să vândă la rândul lor uleiuri similare mult mai scumpe.
Vezi și crednatura.ro
Ulei pentru barbă
Oportunitățile s-au ivit în 2021 iar acum ”lucrez la un ulei hidratant pentru barbă, noroc cu moda care a umplut România de bărboși” spune Andreea.
”Cu cred că dincolo de latura practică, trebuie să avem grijă de noi, trebuie să ne relaxăm, apelănd la uleiurile naturii. Misiunea CredNatura este să te inspire, să te iubiești să te respecți și să te iubești” spune Andreea.
Mai multe despre uleiurile CredNatura vezi pe CASOTECA.ro