Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au amendat cu 75.000 de lei o agenţie de publicitate care promovează ţigările electronice care conţin nicotină, prin materiale afişate pe diverse spaţii outdoor.
Reprezentanţii ANPC au anunţat, joi, că acţiuni de control au fost desfăşurate de Comisariatele pentru Protecţia Consumatorilor (CPC) Sector 1 şi Sector 2 pentru verificarea respectării prevederilor legale privind publicitatea pentru ţigările electronice care conţin nicotină, în urma constatării de către comisari a promovării prin materiale publicitare afişate pe diferite spaţii outdoor, tip tv screen, mash sau backlit, a imaginii unor dispozitive/ţigarete electronice ce conţin nicotină, denumite Elfbar.
Comisarii ANPC au precizat că publicitatea unor astfel de dispozitive pe panouri dedicate a încălcat prevederile legislaţiei în vigoare.
“Drept urmare, comisarii au amendat contravenţional operatorul economic Godmother SRL – agenţie de publicitate, cu sancţiune în valoare de 75.000 lei. Totodată a fost desfăşurată o acţiune de control la operatorul economic SC Fairway Creative Advertising SRL, deţinătorul panourilor publicitare, care, la rândul său, a fost sancţionat cu avertisment pentru încălcarea articolului prevederilor legale în ceea ce priveşte publicitatea efectuată pentru ţigările electronice ce conţin nicotină”, au transmis comisarii ANPC.