Lensa.ro, magazin online de optică, pune în vânzare de Black Friday 2018 ochelari de soare, rame de vedere și lentile de contact colorate cu discounturi de până la 70% și se așteaptă la vânzări de peste 100.000 de euro, aproximativ 3.000 de produse în perioada campaniei, în creștere cu 50% față de o perioada normală din an.
Piața de e-commerce crește cu peste 30% de Black Friday
Anul trecut, în weekend-ul de Black Friday (17-19 noiembrie 2017), românii au cumpărat produse de peste 200 de milioane de euro, în creștere cu 35% față de perioada similară din anul anterior, potrivit GPeC, care citează Asociația Română a Magazinelor Online. Creșterile de Black Friday sunt semnificative de la an la an: vânzări de 75 mil. euro de Black Friday 2014, de 100 mil. euro de Black Friday 2015, de 130 mil. euro de Black Friday 2016 și de peste 200 mil. euro de Black Friday 2017.
În perioada de Black Friday, românii cumpără ochelari de soare, rame de vedere sau lentile de contact colorate și pentru a acoperi necesitatea de cadouri pentru perioada decembrie.
„Din experiențele trecute, în perioada de Black Friday cererea pentru ochelari de soare și lentile de contact se dublează sau chiar triplează, întrucât mai multe tipuri de clienți preferă să cumpere în această perioada. Pe de o parte avem clienții care vânează reducerile pentru a-și mări colecția de ochelari de soare întrucât ii percep ca pe un accesoriu de modă, pe de altă parte avem clienții care doresc să achizitioneze din timp cadouri pentru luna decembrie. Cumulat, reducerile produselor aflate în stocul Lensa.ro depășesc 150.000 euro”, a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.
Cele mai mari reduceri la ochelari de Black Friday: 70% discount
De Black Friday, ramele Polarizen pornesc de la 79 lei la Lensa.ro, în timp ce ochelarii de soare au discounturi de până la 70%. În această perioadă, livrările sunt gratuite pentru comenzi de peste 150 lei, iar returul este gratuit în 30 de zile.
Cel mai mare showroom de optică de pe piața din România deținut de Lensa.ro, în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni, așteaptă pasionații de shopping de Black Friday cu peste 3.000 de modele de ochelari de soare și de vedere de la peste 70 de branduri internaționale.
„Campania de Black Friday 2018 la ochelari de vedere poate fi foarte benefică pentru cei care au nevoie de o pereche nouă de ochelari de vedere, reducerile la Lensa.ro sunt de până la 70% pentru aceste produse. Întrucât discount-urile sunt pentru majoritatea categoriilor de produse, reducerile de preț sunt substanțiale”, a declarat Daniel Crăciun, fondator și CEO al Lensa.ro.
Iată câteva dintre brandurile incluse în campania de reduceri Lensa.ro de Black Friday 2018: Polarizen, Hawkers, Polaroid, Ray-Ban, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Polar, INVU, ZenVu Colors, Solotica, Adore, etc.
Lensa.ro a avut, în prima jumătate din 2018, o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din vânzarea de ochelari de soare și de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.
Anul acesta, Lensa.ro a obținut distincția „Magazinul anului în e-commerce 2018” și locul I la categoria „Health&Beauty” în cadrul GPeC (Gala Premiilor eCommerce din România).
Pe lângă produsele de optică, Lensa oferă și o gamă extinsă de servicii. Este vorba de: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată pentru cumpărarea de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, precum și reparații rame.
Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a inaugurat anul acesta în București cel mai mare showroom de pe piața de optică din România, cu un spațiu efectiv de vânzare de 257 de metri pătrați. Până în prezent, valoarea investițiilor Lensa.ro în acest showroom depășește 100.000 de euro.