BMW 530e Sedan: autonomie electrică mai mare, emisii CO2 mai puţine

0

BMW extinde eficienţa, atracţia şi varietatea modelelor sale electrificate din casa superioară. Cea mai nouă tehnologie a celulelor de baterii contribuie la creşterea autonomiei electrice a modelului plug-in hybrid BMW 530e Sedan între 61 şi 66 de kilometri.

În plus, cea mai nouă tehnologie BMW eDrive a redus consumul mediu mixt de combustibil şi nivelurile de emisii CO2 cu peste 20%.

Noua baterie litiu-ion de înaltă tensiune a BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive Sedan are o capacitate brută crescută de la 9,2 la 12,0 kWh, fără vreo creştere a dimensiunilor fizice.

Datorită capacităţii crescute, cota principală a condusului cotidian poate fi realizată în regim electric, reducându-se astfel emisiile locale la zero. Bateria este amplasată sub scaunele spate pentru economie de spaţiu, astfel încât volumul portbagajului este limitat foarte puţin în comparaţie cu cel al versiunii cu propulsie convenţională a BMW Seria 5 Sedan. Volumul portbagajului de la BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive Sedan este de 410 litri.

Noua baterie poate fi încărcată de la prize casnice convenţionale prin utilizarea cablului de încărcare din echiparea standard. Astfel, bateria poate fi încărcată în mai puţin de şase ore. La un panou BMW i (Wallbox), respectiva operaţiune de încărcare durează trei ore şi 35 de minute. Priza de încărcare este localizată în spatele unei clapete separate aflată pe aripa stânga faţă a automobilului.

Interacţiunea controlată inteligent dintre motorul termic şi motorul electric ale BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive Sedan realizează un nivel remarcabil de eficienţă şi oferă calitatea distinctivă a plăcerii condusului specifică BMW. Sistemul plug-in hybrid al ambelor modele cuprinde un motor de 2,0 litri, pe benzină şi cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo Technology, care generează 135 kW/184 CP, şi un motor electric de 83 kW/113 CP, care este integrat în transmisia Steptronic cu opt trepte. Împreună, ele dezvoltă o putere totală de 185 kW/252 CP, alături de un cuplu maxim al sistemului de 420 Nm. BMW 530e Sedan accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde. BMW 530e xDrive Sedan realizează sprintul standard în 6,2 secunde. Viteza maximă a ambelor modele este 235 km/h.

Gestiunea inteligentă a energiei permite operarea eficientă optimă a sistemului hibrid. Pentru a îmbunătăţi suplimentar eficienţa şi plăcerea condusului, datele de navigaţie sunt utilizate şi pentru determinarea proactivă a modului de operare ideal. Conducătorul poate influenţa şi modul de condus cu ajutorul butonului eDrive. În setarea standard AUTO eDRIVE, condusul pur electric este posibil la viteze de până la 110 km/h. După trecerea în modul MAX eDRIVE, BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive Sedan pot rula şi la viteze de până la 140 km/h cu emisii locale zero.

O funcţie de protecţie acustică a pietonilor face parte din echiparea standard specifică modelelor hibrid. Când se conduce în regim electric la viteze de până la 30 km/h, un sunet inconfundabil, conceput special pentru modelele BMW electrificate, este generat pentru a alerta alţi utilizatori ai drumului, dar fără a afecta confortul acustic al pasagerilor maşinii.

BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive dispun de un sistem auxiliar de aer condiţionat. Interiorul poate fi precondiţionat de la distanţă prin BMW Connected cu ajutorul unui smartphone.

Cititi si Uzina BMW Group din Spartanburg îşi dublează capacitatea de producţie a bateriilor

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele