BMW aduce in vară primele exemplare X1 facelift

0

Cu un design extrovertit şi mai sportiv, noul BMW X1 adaugă un nou capitol la povestea de succes în derulare a modelului Sports Activity Vehicle. Alături de designul nou, nivelul ridicat de versatilitate şi o serie de dotări cu echipamente de ultimă oră fac noul model şi mai atractiv.

Cea de-a doua generaţie BMW X1 s-a dovedit un real succes. La finalul lui 2018, cel mai mic SAV al mărcii a devansat pentru prima dată BMW X5 din topul celor mai vândute modele BMW din România. Acum, actualizarea de model asigură faptul că modelul Sports Activity Vehicle de clasă compactă se va menţine pe o poziţie de vârf în piaţă.

Noul design al X1 este clar imediat, cele mai proeminente revizuiri regăsindu-se în faţă şi în spate. Fiecare variantă de model – de la BMW X1 de bază până la xLine, Sport Line şi M Sport – a primit o prezenţă vizuală independentă, adaptată precis la profilul său de caracter. BMW X1 M Sport este o opţiune cu aspect foarte sportiv, graţie nu în ultimul rând suspensiei M Sport mai coborâte, echipării BMW Individual High-gloss Shadow Line cu dotări extinse (se estimează disponibilitate din noiembrie 2019) şi pachetului M Aerodynamics.

Noul BMW X1 emană o aură impunătoare, mai dominantă, în partea frontală, în special. Aici, o grilă BMW mai largă este combinată cu noile faruri LED adaptive, care includ o iconografie luminoasă mai accentuată, şi cu bara cu proiectoare de ceaţă LED integrate şi prize de aer mai mari.

Un alt punct de atracţie poate fi găsit pe oglinda retrovizoare de pe partea conducătorului, care proiectează, cu LEDuri în două tonuri, imaginea “X1” atunci când maşina este deblocată. Acest element de design face accesul în BMW X1 mai simplu în zone cu lumină scăzută.

Atractiv şi nou, designul X1 este îmbunătăţit suplimentar de trei noi culori pentru exterior – Jucaro Beige metalizat, Misano Blue metalizat (exclusiv pentru modelul M Sport) şi BMW Individual Storm Bay metalizat – şi patru designuri noi de jante.

La lansare în vara 2019, toate motoarele pe benzină şi diesel vor îndeplini standardul de emisii EU6d-temp; BMW X1 sDrive16d şi BMW X1 xDrive25d îndeplinesc deja normele EU6d. Puterea generată de motoarele cu trei şi cu patru cilindri – sportive şi eficiente – este transferată prin intermediul tracţiuni integrale inteligente BMW xDrive sau printr-o configuraţie cu tracţiune faţă de ultimă oră.

BMW X1 sDrive16d – disponibil fie cu cutie de viteze manuală, cu şase trepte, fie cu transmisie cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte – este foarte eficient.

Trecând la performanţe sportive, BMW X1 xDrive25d dezvoltă o putere maximă de 170 kW/231 CP şi un cuplu de 450 Nm. Indiferent de situaţie, xDrive25d radiază plăcerea condusului caracteristică BMW. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,6 secunde.

BMW X1 xDrive25i este unul dintre cele mai performante modele din gamă în ceea ce priveşte dinamica. Motorul de 170 kW/231 CP este combinat cu o transmisie Steptronic precisă, cu opt trepte. BMW X1 xDrive25i sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 6,5 secunde.

Portofoliul BMW X1 actualizat cuprinde acum 16 combinaţii motor/transmisie, asigurând faptul că toţi clienţii au o varietate de posibilităţi din care să aleagă.

BMW X1 plug-in-hybrid

Eficienţa impresionantă a versiunilor pe benzină şi diesel oferite pentru noul BMW X1 deschid apetitul pentru apariţia primului BMW X1 cu sistem de propulsie plug-in hybrid. Debutul de anul viitor al noului model va face ca BMW să-şi extindă din nou portofoliul de automobile electrificate. BMW X1 xDrive25e – intră în producţie în martie 2020 – este echipat cu a patra generaţie a tehnologiei de baterii BMW, care oferă acumulatorului o capacitate brută de 9,7 kWh. În consecinţă, BMW X1 plug-in-hybrid poate acoperi peste 50 km în regim pur electric.

Unul dintre punctele de atracţie ale interiorului BMW X1 este displayul central. Ecranul de 6,5 ţoli (16,51 cm), montat central, este inclus standard în echipare. Dacă este comandat sistem de navigaţie, în cadrul pachetului vin fie monitorul de 8,8 ţoli (22.35 cm), fie noul display tactil de 10,25 ţoli (26,04 cm), care poate fi operat cu ajutorul controlerului BMW iDrive, a controlului vocal sau al tehnologie touchscreen.

Displayul central reprezintă platforma ideală pe care poţi explora oferta foarte bogată de infotainment a BMW X1 sau poţi accesa serviciile digitale de la BMW ConnectedDrive. Cele mai noi versiuni ale acestora sunt disponibile ca opţiune la BMW X1.

Versatilitatea remarcabilă a BMW X1 nu este limitată doar la chestiuni digitale; şi interiorul poate fi adaptat la cerinţele individuale. De exemplu, scaunele spate pot fi rabatate în trei secţiuni (40:20:40) şi, ca opţiune, pot culisa înainte cu până la 13 cm. Opţiuni precum operarea automată a hayonului şi Comfort Access – care se combină pentru a permite deschiderea şi închiderea hands-free a hayonului – ridică nivelurile de efort la un nou nivel.

Citeste si BMW prezintă noul Seria 1, noua arhitectură cu tracţiune faţă a mărcii

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele