Bolt, cea mai mare platformă europeană de transport la cerere, a introdus opțiunea de plată în numerar, în urma solicitărilor primite de la pasageri.
Pentru a plăti în numerar, pasagerii trebuie să deschidă aplicația și să selecteze opțiunea “Numerar” din secțiunea “Plăți”. După cursă, ei pot plăti cash și vor primi rest de la șofer, dacă este cazul. Vor primi factura pe e-mail, exact ca în cazul curselor plătite cu cardul.
David Mika, Regional Manager CEE în cadrul Bolt: “La Bolt, credem în libertatea de a alege cea mai convenabilă metodă de plată. Este foarte simplu să îți introduci datele cardului în aplicație și să călătorești fără cash, însă dacă pasagerii preferă să plătească în numerar, ar trebui să aibă această opțiune.”
Plata în numerar este disponibilă în toate orașele din România în care Bolt operează: București, Cluj-Napoca și Timișoara.
Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este cea mai mare platformă europeană de transport, care are drept scop să facă transportul urban mai ușor, rapid și convenabil.
Înființată de Markus Villig, Bolt a fost lansată în 2013. Este una dintre platformele de transport care cresc cel mai repede în Europa și Africa, având printre investitori companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar și pe Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.
Bolt are 25 de milioane de utilizatori înregistrați în peste 30 de țări din lume.
Cititi si Provocare: Uber/Clever/Bolt invită taximetriştii tradiţionali pe platformele de ridesharing