logo informateca logo informateca
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
InformatecaInformateca
Cauta...
  • Știri
    • Interne
    • Externe
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Turism și relaxare
  • Politică
  • Economie
    • Auto
    • Financiar
    • IT&C
  • Educaţie
    • Actualitate
    • Preşcolar
    • Şcoala
    • Studii în străinătate
    • Universitar
  • Sport
  • Casă şi grădină
    • Amenajări
    • Grădină
    • Info util
    • Noutăţi CasoTeca
  • Agricultură
    • La zi
    • Produse
    • Utilaje
  • Opinii
  • Publicitate
Follow US
© 2024 Informateca.ro
EconomieȘtiri

BTL-ul şi campaniile In Store din România au un nume – Al Kamara

Redactie
Redactie
27 martie 2017
Share
SHARE

Al Kamara, principalul “vinovat” al campaniilor de promovare “In Store” din marele hipermarketuri din România, a ajuns la un business de peste  2,5 milioane de euro.

Povestea lui a început la sfârşitul anilor ’90, după venirea lui în România, când a început să importe robe şi toci pentru absolvenţi, din SUA.

„În primii doi ani, am vândut astfel de produse către licee. De altfel, conceptul eu l-am introdus. Am importat robe, toci din SUA, am lucrat cu licee precum Coșbuc, Sava etc. Evident, a trebuit să ne diversificăm asta era doar o afacere de sezon. Practic, de acolo am început”, povesteşte Al Kamara, CEO şi fondator Wave Division.

Originile BTL-ului din România

La începutul anilor 2000, Al Kamara vindea pagere şi se ocupa cu organizarea evenimentelor de absolvire, neştiind că 12 ani mai târziu acestea îl vor ajuta să devină milionar.

- Publicitate -

Treptat a început să organizeze evenimente mari pentru branduri cunoscute ca: McDonald’s, Nike sau Unilever, urmând să dezvolte primul proiect de tip “In Store” din România. Prin acest prim proiect s-a făcut recunoscut la nivel naţional, urmând să dezvolte o agenţie de acest tip, cu peste 40 de angajaţi.

„Cert e că în publicitate, dacă vrei o campanie de succes, trebuie să investești. Noi avem un business aparte, iar ROI-ul e diferit și funcționează și după ce campania s-a terminat. Discuți cu un client din magazin, poate nu cumpără atunci, dar va cumpăra după. Noi ne-am creat niște mecanisme care ne ajută să facem treabă mai ușor și avem oameni foarte bine pregătiți”, mai spune Al Kamara.

Piaţa de advertising în 2017

„Piața e în continuare jos, sunt proiecte pe care pur și simplu le refuzăm pentru că ar însemna muncă degeaba. Bugetele nu au crescut, neapărat, dar se solicită diversificarea alocărilor. Și e normal. Problema e că au apărut multe firme de apartament, cu unul sau doi angajați care cer prețuri mici, altele sunt costurile și nevoile la companiile mici. Și eu am început așa, ce să zic, într-o cameră subînchiriată și un IBM alb negru”

Începutul lui 2017 în advertising a început cu un handicap, din cauza evenimentelor provocate de guvern, însă Al vede o redresare a pieţei pe parcursul anului. O altă problemă ar mai fi şi apariţia noilor agenţii de publicitate mici, de apartament, fondate de oameni care au plecat din agenţii mari.

„Unii compară mere cu mere, ci mere cu pere. Eu am 40 de angajați, am depozite, am o logistică, toate sunt costisitoare, la mine costul e altul, în raport cu o firmă cu doi angajați. Și, evident, și rezultatul e altul. Iar negocierile astea, în care sunt invitate cinci-zece agenții sau și mai multe, creează probleme la venituri. Plus, că există companii care cheamă agențiile la pitch doar ca să vadă care mai sunt tendințele din piață. Și blochezi oameni, lucrezi la proiecte, ai costuri… Uite, eu am proiecte lansate în pitch-uri de 800.000 de euro în primele câteva luni și deocamdată nimic”, încheie Al Kamara.

- Publicitate -

Sursa: Business Cover

Etichete:advertisingAl KamaraBTLin storeWave Division
Distribuie articol:
Facebook Whatsapp Whatsapp Email Copiaza linkul Print
Ad imageAd image
Publicitate
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image
- Publicitate -
Ad imageAd image

Parteneri

  • CasoTeca
  • AgroTeca
  • Pedagoteca
  • Prescu.ro

Articole similare

Știri

Aproape 60.000 de pensionari vor beneficia anul acesta de bilete de tratament balnear

Guvernul a adoptat astăzi o hotărâre prin care pensionarii dar și persoane incluse în legi speciale sau cele din sistemul…

1 Minute
Interne

Ora de iarnă 2023: în noaptea de sâmbătă spre duminică ora 4.00 devine ora 3.00

România va trece, în noaptea de sâmbătă spre duminică, la ora de iarnă, ceasurile fiind date înapoi cu o oră.…

5 Minute
Interne

A apărut creditul pentru românii care vor să cumpere un scuter electric

BNP Paribas Personal Finance București (Cetelem) în parteneriat cu Niumania, reprezentanța oficială în România a brandului Niu de scutere electrice…

2 Minute
Interne

România achiziţionează 200 de rachete Patriot

România achiziţionează 200 de rachete Patriot printr-un program comun la nivel NATO, iar costul estimat pentru cumpărarea acestora este de…

3 Minute
logo informateca logo informateca
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii
Info Utile
  • Despre InformaTeca
  • Publicitate
  • Contact
  • Termeni şi condiţii

Publicațiile


 

CasoTeca: CasoTeca | Noutati casa si gradina | Amenajari interioare si exterioare | Amenajari gradini | Informatii Utile Casa

PedagoTeca: Stiri educatie | Prescolari | Scolari | Universitar | Studii strainatate | Actualitate | Opinii

AgroTeca: AgroTeca | Noutati agricultura | Produse agricole | Utilaje agricole

InformaTeca: InformaTeca | Noutati online | Casa si Gradina | Educatie | Agricultura | Economie | Sport | Politica

Alte site-uri: PRescu.ro | MoneyBuzz.ro | CurierulNațional.ro | Goool.ro | SlatinaBuzz.ro

 

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?