Apa Calipso: 50 milioane de lei cifră de afaceri și 160 de milioane de litri de apă livrați în 2016

0
32
Calipso

Apa Calipso a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 50 de milioane de lei, în creștere cu 11 procente față de 2015 și a livrat 160 de milioane de litri de apă și suc pe piața românească.

„Deși cifra de afaceri este mai mare, profitul firmei a prezentat o ușoară scădere, întrucât în 2016 am făcut investiții foarte mari în tehnologie și extinderea activității companiei. Credem că roadele acestor investiții le vom vedea începând din 2017 încolo și suntem încrezători în capacitatea noastră de a crește organic”, a declarat Daciana Siderache, directorul general Calipso.

Apa Calipso are în plan pentru 2017 continuarea investițiilor începute anul trecut pentru modernizarea și eficientizarea capacității de producție și pentru reducerea amprentei de carbon. Diversificarea portofoliului de produse și extinderea rețelei de retaileri cu care colaborează sunt și ele obiective importante de atins în 2017, iar pentru atingerea acestora, compania a alocat un buget minim de investiții de 2 milioane de euro

Daciana Siderache: “Vom putea îmbutelia și livra în jur de 300 de milioane de litri pe an

„Odată cu finalizarea investițiilor în capacitatea de producție, vom putea îmbutelia și livra undeva în jur de 300 milioane de litri pe an. Capacitatea mare de îmbuteliere și stocare ne transformă într-un partener puternic care poate susține mai ales vârful de sezon“, a adăugat Daciana Siderache.

Conform studiilor, în 2015, în România, consumul anual de apă îmbuteliată per capita era de 72 litri, mult sub media europeană de 105 litri.

“În 2016 din punctul nostru de vedere acest consum a crescut, iar trendul este sa ajungă din urmă Europa. Estimăm pentru 2016 o valoare de 75-80, iar în 2017 sperăm să crească și mai mult, pe fondul creșterii puterii de cumpărare și a nevoilor individuale.”, a declarat Daciana Siderache

Prețul cât mai scăzut nu mai primează

Prețul nu mai reprezintă un criteriu atunci când consumatorii aleg un brand de apă îmbuteliată. Accesul la informație din ce în ce mai facil face lumea produselor transparentă și alegerile sunt făcute ținând cont de un mix complex de considerente.

“Primează acum, din punctul nostru de vedere, seriozitatea și raportul calitate preț, asta dacă în anii trecuți singura variabilă care dicta era prețul cât mai scăzut. Calitatea produselor noastre și controlul riguros al acesteia ne-a adus în poziția de top în selecția pe categorie, fie ea prin prisma partenerilor de business sau a consumatorului final”, a încheiat Daciana Siderache.

Despre Apa Calipso

Compania Apa Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 140 de angajați, şi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 45 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacității de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investițiilor în producție ale companiei la peste 12 milioane de euro.

 

 

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele

*