Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis să înceapă campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune, publice şi private, pentru alegerile locale din iunie, pe data de 10 mai , ora 0.00, şi să se încheie pe 7 iunie, ora 7.00.
„Reflectarea campaniei electorale în audiovizual începe vineri, 10 mai 2024, ora 0.00, şi se încheie în ziua de vineri, 7 iunie 2024, ora 7.00. Candidaţii şi reprezentanţii partidelor politice, alianţelor politice, alianţelor electorale şi ai organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, precum şi candidaţii independenţi, denumiţi în continuare competitori electorali, au acces gratuit la posturile de radio şi de televiziune, publice şi private, în condiţiile art. 66 – 68 din Legea nr. 115/2015, cu modificările şi completările ulterioare”, potrivit deciziei luate de către CNA.
De asemenea, conform deciziei CNA, „radiodifuzorii publici şi privaţi sunt obligaţi să asigure desfăşurarea unei campanii electorale echitabile, echilibrate şi corecte pentru toţi competitorii electorali, respectând următoarele principii:
– echitate – toţi candidaţii trebuie să aibă posibilitatea de a se face cunoscuţi electoratului;
– echilibru în prezentarea activităţilor de campanie ale competitorilor electorali;
– corectitudine – toţi competitorii electorali să beneficieze de un tratament obiectiv şi echidistant”.