Coca-Cola a intrat, în premieră, pe piaţa băuturilor alcoolice din Japonia cu o băutură cu aromă de lămâie. Demersul e explicabil prin faptul că americanii încarcă să-și majoreze cota de piaţă cu un nou segment de business.
Compania a lansat și a începe comercializarea a trei sortimente de băuturi alcoolice carbogazoase în Japonia.
Produsul Coca Cola are ca principală țintă tinerii şi în special clienţii de sex feminin.
Componenta alcoolică a băuturilor oscilează între 3% și 8%.
Rețeta rămâne secretă
Potrivit tradiţiei de peste 125 de ani a companiei, reţeta celor trei noi sortimente de băutură este ţinută secret, însă băuturile aceastea sunt gândite după modelul celor mai populare băuturi din Japonia – Chu-Hi – un mix de alcool cu o gamă variată de fructe.
Coca Cola deține o serie de branduri de băuturi, printre care se mai află Fanta, Sprite, Dasani, Dell Vale, Powerade și multe altele, la care se adaugă și cele trei branduri de băuturi care conțin alcool, lansate în Japonia.
Sursa: Coca Cola a lansat, în premieră, 3 branduri de băuturi alcoolice