Cooperare dincolo de concurență

0
infectii

BBC Global News, CNN International şi Euronews vor oferi spaţii publicitare în valoare de 50 de milioane de dolari (46 milioane euro) marilor organizaţii şi ministerelor naţionale ale sănătăţii care le doresc, pentru a difuza mesaje de informare asupra coronavirusului.

“Campaniile de informare cuprinse în cadrul acestei iniţiative vor fi disponibile la televiziune şi pe platformele digitale, cu posibilitatea de a realiza mesaje pentru a atinge audienţe în regiuni specifice”, precizează grupurile media într-un comunicat comun.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a fost prima care a acceptat oferta canalelor respective şi va lansa o campanie referitoare la 7 măsuri de prevenire a propagării virusului. Ea va fi difuzată pe cele trei canale.

Este prima oară când aceste canale media, care afirmă că întrunesc peste 800 milioane de telespectatori, îşi unesc eforturile. Ele şi-au exprimat dorinţa “să încurajeze şi alţi editori de presă şi platforme să se angajeze în acelaşi mod cu scopul de a ajuta la propagarea mesajelor la o scară cât mai mare”.”Suntem mândri să lansăm această iniţiativă cu confraţii noştri de multă vreme BBC Global News şi CNN International: împreună, noi vrem să ajutăm autorităţile sanitare să-şi difuzeze mesajele vitale pe o scară cât mai largă şi sperăm că şi alte media vor face la fel”, a indicat Michael Peters, preşedintele canalului paneuropean Euronews.

Citește și: 30% din economia României este afectată de coronavirus

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele