Electric Castle lansează primul show de cultură muzicală creat pentru TikTok şi adresat Generaţiei Z.
Veşti bune pentru iubitorii de muzică de pe TikTok. „Everything Music”, cea mai nouă producţie Electric Castle, aduce la suprafaţă informaţii puţin cunoscute despre trupe, piese, artişti şi colaborările dintre ei.
Proiectul s-a născut din dorinţa de a oferi tinerilor iubitori de muzică şi de festivaluri de muzică context cultural şi informaţii puţin ştiute despre artişti, trupe alternative pe care îi pot vedea live pe scenele festivalului Electric Castle. Emisiunea „Everything Music” este de tip edutainment, o combinaţie între conţinut educaţional şi entertainment, fiind transmisă în stilul casual cu care brandul se adresează comunităţii sale.
Lansată pe contul de TikTok Electric Castle, platforma pe care Generaţia Z îşi petrece cel mai mult timpul, emisiunea poate fi urmărită şi pe contul de Instagram Electric Castle.
„TikTok este cea mai relevantă platformă pentru oamenii tineri, unde poţi oferi comunităţii tale utilitate dar şi fun. Ne dorim o Generaţie Z informată şi conştientă de identitatea sa muzicală. Ne dorim ca oamenii tineri să aibă criterii şi credem că toate cunoştinţele muzicale deţinute de echipa Electric Castle îi pot ajuta să le capete. Everything Music continuă totodată linia de conţinut media, deschisă prin EC Mag, fanzinul nostru digital.” – a declarat Ema Prisca, CMO Electric Castle.
Primul episod din „Everything Music” îi aduce în prim-plan pe Gorillaz, una din trupele cu care fanii Electric Castle se vor întâlni în 2022, la a opta ediţie a festivalului. Clipul prezintă modul în care trupa a luat naştere şi o mulţime de lucruri interesante despre melodiile lor şi colaborările pe care le-au avut.
Episoadele show-ului „Everything Music” vor fi publicate cu frecvenţă săptămânală.
Muzeul Naţional de Artă al României, deschis cu acces gratuit pe 1 decembrie