UPDATE: În primele 12 ore de Black Friday la eMAG, cel mai mare jucător din online-ul românesc anunță vânzări de peste 3,14 milioane de produse, în valoare totală de peste 896 milioane lei, depășind vânzările din toată ziua de Black Friday din 2024.
Soluțiile de finanțare în rate cu dobândă zero au fost utilizate pentru 33% din comenzile plasate până la acest moment, depășind procentul realizat la nivelul întregii ediții a anului trecut anunță oficialii companiei.
Top categorii comandate în primele 12 ore:
- 728.000 de produse cosmetice, suplimente și înfrumusețare
- 718.000 de băuturi, băcănie, petshop și curățenie
- 358.000 de jucării și articole pentru copii
- 123.000 de laptopuri, it, birotică, papetărie și cărți
- 95.000 de tv, audio-video și gaming
- 156.000 de telefoane, tablete, wearables și caști
- 165.000 de electrocasnice mici
- 90.000 de electrocasnice mari
- 104.000 de articole fashion și sport
- 167.000 de articole de mobilă și casă
Produse speciale vândute în primele 12 ore:
- 7.408 de experiențe, bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well și Beach, Please!
- 1.350 de nopți de cazare în pachete turistice
- 5.330 g de aur și monede
- Peste 4,5 tone de carne de porc
- 22 de automobile
- 3.413 bilete de avion
- 16.002 pachete de sănătate
Știre inițială
Cea de-a 15-a ediție Black Friday organizată de eMAG a început cu un interes record: în primele 30 de minute de la start, clienții au comandat peste 755.000 de produse, cu 31% mai mult decât în 2024. Valoarea totală a comenzilor a ajuns la 227 milioane lei, iar 80% dintre tranzacții au fost achitate cu cardul.
Minutul și secunda de aur
Minutul 7 de la start a generat vânzări de 16,4 milioane lei, cu 26% peste anul anterior
Secunda de aur: 1.127 produse comandate simultan, în creștere cu 78% față de 2024
Oferte speciale și produse neobișnuite
Printre cele mai comandate articole în primele 30 de minute s-au numărat:
3.500 de experiențe (bilete la festivaluri precum Untold, Electric Castle, Summer Well)
91.065 g de aur și monede
10.000 kg de carne de porc
2 automobile
869 bilete de avion
9.500 pachete de sănătate
1.000 abonamente la energie electrică cu preț de 1 leu/kWh
Top categorii de produse
216.000 produse din băcănie, petshop și curățenie
191.000 articole cosmetice și suplimente
77.000 jucării și produse pentru copii
41.000 electrocasnice mici
30.000 telefoane, tablete, wearables
23.000 televizoare și echipamente audio-video
34.000 articole de mobilă și casă
Vezi și eMAG estimează vânzări record de 940 de milioane de lei la Black Friday 2025
MyWallet și Genius: creșteri semnificative
Plățile prin MyWallet au crescut cu 30% față de 2024, iar peste 2,5 milioane de clienți sunt eligibili pentru plata în rate fără dobândă. Abonamentul Genius a fost primul produs integrat în ofertă, cu un preț special de 49 lei și vouchere de 250 lei.
Cea mai mare ofertă din istoria evenimentului
eMAG a pus la dispoziție 2,2 milioane de oferte, dintre care 1,5 milioane la cel mai mic preț din 2025. CEO-ul Grupului eMAG, Tudor Manea, a declarat că „Black Friday este o cursă contra-cronometru pentru cele mai bune oferte”, subliniind că anul acesta au fost pregătite și premii în valoare de 2 milioane lei.
