eMAG a anunţat că îşi continuă extinderea internaţională odată cu aprobarea fuziunii cu Extreme Digital de către Autoritatea de Concurenţă Maghiară (GVH).
În martie, eMAG Ungaria şi Extreme Digital, cei doi lideri ai comerţului online din Ungaria, au anunţat fuziunea prin care va apărea una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală şi de Est, cu o ţintă de vânzări de un miliard de euro în şase ani. În iunie, Consiliul Concurenţei din România a anunţat că a autorizat tranzacţia. GVH din Ungaria a motivat că transparenţa preţurilor şi sensibilitatea la preţ a cumpărătorilor din mediul online, precum şi concurenţa în piaţa de retail sunt argumente puternice care au cântărit în decizia de aprobare a fuziunii.
”eMAG este un campion regional care aduce din ce în ce mai multă valoare economiei româneşti, pe măsură ce se dezvoltă”, a spus Roger Rabalais, COO B2C Prosus Group (Naspers). Ca urmare a fuziunii, eMAG devine acţionar majoritar al noii entităţi, cu un pachet de 52% din acţiuni.
Citește și: STB extinde lucrările de upgrade a Sistemului Automat de Taxare