Lanţul de restaurante Noodle Pack, cu acţionariat 100% românesc, a luat un credit de 5 milioane de lei de la CEC Bank, de EximBank în proporţie de 90%. Bani vor fi folosiți pentru a construi primul Drive Thru din reţeaua de restaurante fondată la Cluj.
„EximBank şi CEC Bank au structurat un pachet financiar care securizează necesarul de lichidităţi pentru activitatea curentă a lanţului de restaurante Noodle Pack, cu acţionariat 100% românesc. Societatea a beneficiat de un credit în valoare de 5 milioane de lei de la CEC Bank, garantat de EximBank în proporţie de 90%, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată societăţilor mari şi IMM-urilor cu cifră de afaceri peste 20 milioane lei în 2019”, anunţă EximBank.
Vezi și Studiu: Unele produse de tip fast-food conțin materiale plastice
În prezent, reţeaua Noodle Pack numără 31 de puncte de lucru, din care 25 locaţii proprii şi 6 în regim de franciză (majoritatea în marile centre comerciale), produsele sale fiind disponibile şi prin intermediul platformelor de livrare.
“Contextul pandemic pe care-l traversăm este unul dificil pentru Noodle Pack, aşa cum este pentru orice companie din HoReCa. Noi am ales însă să folosim această perioadă complicată pentru consolidare organizaţională şi strategică, iar acest pachet financiar ne sprijină în mod consistent în vederea atingerii obiectivelor noastre ambiţioase. În ciuda pandemiei, încercăm să fructificăm fiecare oportunitate astfel că intenţionăm să continuăm seria de noi deschideri şi inaugurări de restaurante la nivel naţional şi internaţional. Urmează ca la începutul anului 2022 să deschidem şi primul Drive Thru din reţea“, au spus fondatorii Noodle Pack.
Noodle Pack SRL a fost înfiinţată la finele anului 2014, la Cluj Napoca, de antreprenorii Samuel Hanuseac şi Daniel Tişea, şi a devenit jucător pe piaţa restaurantelor cu concept QSR (quick service restaurant).
Din 2020, Noodle Pack s-a extins şi internaţional, prin deschiderea de restaurante în regim de franciză la Sofia (Bulgaria) şi Budapesta (Ungaria), iar planurile de extindere internaţională vizeaza cu prioritate Europa. Compania are peste 250 de angajaţi şi a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri netă de 31,6 milioane de lei.