eMag a investit 63 de milioane de euro anul trecut, iar pentru acest an gigantul e-commerce va investi peste 120 de milioane de euro, incluzând investiția în noul centru logistic.
In 2017, eMag a trimis banii în patru direcții principale, pentru a susține dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajați (2 milioane), logistică (10 milioane), tehnologie (27 milioane) și dezvoltare internațională (24 milioane).
Cifra de afaceri realizată de companie în România a crescut cu 28% față de anul precedent, până la 2,58 de miliarde de lei, iar cifra întregului grup eMagG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în timp ce numărul de clienți pe care compania îi deservește în cele patru țări a crescut la 7,57 de milioane.
„Numărul de clienți și cifra de afaceri sunt un rezultat al investițiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul crește în ritm accelerat la nivel global, dar și local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră și vom continua să investim în inovație românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală și serviciile care sunt un model pentru celelalte țări,” spune Iulian Stanciu, CEO eMag.
Peste 10.000 de selleri în eMag Marketplace
Cu un ritm de 800 de selleri noi integrați lunar, eMag Marketplace a crescut cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reunește peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMag provin din oferta sellerilor Marketplace.
Pentru a-i ajuta pe selleri să aibă rezultate mai bune, până la finalul anului vor fi lansate două servicii noi: eMag Ads (va putea fi cumpărată publicitate pe platforma eMag) și eMag Academy (webinarii, traininguri și conferințe care îi vor ajuta pe selleri să își îmbunătățească strategia și performanța).
3,4 de milioane de produse în stoc
În oferta mallului online sunt, în total, peste 3,4 milioane de produse în stoc. Dacă în 2017, categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri au fost telefoanele mobile, electrocasnicele mari și mici, televizoarele, gadget-urile, jucăriile și produsele auto, anul acesta topul se schimbă ca urmare a creșterii frecvenței de cumpărături online.
În 2018, un potențial mare de creștere au produsele din categoriile fashion, sport, îngrijire personală și cosmetice și bricolaj, mobilă și decorațiuni.
Compania a pregătit pentru a doua jumătate a anului, eMAG a pregătit o serie de servicii noi precum comanda până la ora 24:00 cu livrare a doua zi, inclusiv sâmbăta și duminica, din 25 iunie, serviciu de livrare rapidă pentru Litoral din 2 iulie, livrarea pe 6 intervale orare de câte 2 ore între 09:00 – 21:00 din august.
De asemenea, se va extinde serviciul de livrare în aceeași zi în București și în județul Ilfov, oferind 6 intervale de câte două ore, de la 3 intervale de trei ore câte sunt în prezent.
Sursa: eMag, investiții de 120 mil. euro în 2018