Facebook a obţinut venituri trimestriale peste aşteptările analiştilor.
Compania a arătat că perspectivele sale se confruntă cu ”un nivel semnificativ de incertitudini”, menţionând viitoarele schimbări ale Apple în domeniul confidenţialităţii datelor şi o posibilă inversare a tendinţei actuale a comerţului electronic determinată de pandemia de coronavirus.
”Considerând că comerţul online este cea mai mare sursă de creştere a publicităţii, o schimbare a acestei tendinţe ar putea fi un factor negativ pentru avansul veniturilor din publicitate în 2021”, potrivit companiei.
Veniturile totale, care constau în principal din vânzarea de publicitate, au urcat de la 17,65 de miliarde de dolari la 21,47 de miliarde de dolari, în trimestrul al treilea încheiat pe 30 septembrie, depăşind aşteptările analiştilor, de 19,82 miliarde de dolari potrivit datelor IBES furnizate de Refinitiv. Numărul utilizatorilor activi lunar a urcat la 2,74 de miliarde de dolari, comparativ cu estimările unui avans la 2,70 miliarde de dolari.
Programul pentru instalarea de panouri fotovoltaice de către companii va începe în două săptămâni