FAN Courier și Dedeman, pe primele două locuri în topul Superbrands România

0

49% din brandurile declarate eligibile pentru statutul Superbrands în România provin din industria bunurilor de larg consum (FMCG), evidențiindu-se următoarele categorii: produse de îngrijire personală; dulciuri și gustări; lapte, produse lactate și înghețată; produse de îngrijire a locuinței și bere.

Industria serviciilor reprezintă 13%, iar retailul non-food, 11% din total.

Rezultatele jurizării și cercetării au generat un clasament al primelor 15 Superbrands cu cele mai bune scoruri, în care, pentru al doilea an consecutiv, compania românească FAN Courier se plasează pe primul loc.

Cu un salt important faţă de ediţia anterioară a programului, de șapte locuri, Dedeman se clasează pe locul al doilea. Este pentru prima oară în istoria de peste 12 ani a Programelor Superbrands în România, când două branduri autohtone, create de antreprenori români, devin liderii unei ediții.

Pe următoarele locuri în clasament se situează: Visa, Mastercard, Netflix, olx.ro, Ariel, eMag, Ikea, KFC, Borsec, Yves Rocher, Decathlon, Mercedes-Benz, Strongbow.

Serviciile de ridesharing pentru prima oară în Superbrands în România

Într-o lume aflată în continuă mișcare, mobilitatea reprezintă o caracteristică esențială a stilului de viață modern, concurența creând în general condiții mai bune pentru utilizatori. Serviciile de ridesharing propun o alternativă facilă ca abordare (accesibilă prin apăsarea unui buton), prietenoasă cu mediul, prin optimizarea eficientă a parcului auto, brandul Uber răspunzând criteriilor Superbrands: calitate, încredere, diferențiere pe piață. Acesta este contextul prezenței, în premieră, a platformei Uber în această ediție a programului.

„Evaluarea juriului Superbrands și rezultatele  cercetării de piață, din acest an, ne oferă pentru prima oară viitorul. Concluziile reieșite sunt  absolut remarcabile în privința tendințelor din piață și, cel mai important, descrie profilul consumatorului din viitor, preferințele și valorile sale ferme,  care vor defini fundamental, direcțiile de dezvoltare ale pieței, încotro să ne îndreptăm. Cu alte cuvinte, Superbrands ne vorbește astăzi, despre viitor, devenind un  barometru strategic pentru branduri și pentru elaborarea politicilor lor de marketing și comunicare, care pot fi câștigătoare ” spune Cătălina Rousseau, Country manager Superbrands România.

Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 27 de specialiști în management, marketing, comunicare, media și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând aproximativ 1.560 de branduri din peste 59 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață.

În urma acestei selecții, 819 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Lista completă a brandurilor desemnate Superbrands în ediția actuala a programului va fi publicată în cartea Superbrands România, 2019.

Citeste si Revolut lansează Group Vaults

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele