Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, începe la Fashion Days în seara de 16 noiembrie și va continua pe durata întregii zilei de 17 noiembrie, în aplicația de mobil și pe website. Anul acesta, Fashion Days a pregătit cel mai mare stoc de produse incluse în oferta de Black Friday – 1 milion de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%.
„Black Friday va fi cel mai mare eveniment de shopping organizat de Fashion Days, până acum. Ne-am pregătit cu cel mai mare stoc și cu cea mai diversificată gamă de produse, pentru ca toți clienții să găsească în site-ul fashiondays.ro și în aplicația de mobil exact ce își doresc și la cele mai bune prețuri”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Retailerul va organiza Black Friday și în Bulgaria și Ungaria, unde are o prezență destul de importantă, dar ziua decisă este 24 noiembrie (cu start pe 23 noiembrie seara), pentru a nu aglomera și mai mult depozitele din România. Fashion Days a înregistrat vânzări de 236 milioane lei în primele zece luni ale anului, dintre care România a adus 148 milioane lei, restul venind de pe cele două piețe vecine.
Start cu o zi înainte
Black Friday va începe în cursul serii de 16 noiembrie, atât în site, cât și în aplicația de mobil. Utilizatorii aplicaţiei Fashion Days vor putea comanda, în exclusivitate, mai devreme decât pe website. Startul campaniei în aplicația Fashion Days va fi anunțat instant prin push notifications, iar clienții vor afla când începe campania pe website din newsletter.
„La Fashion Days, seara este un moment de vârf în care clienții plasează foarte multe comenzi, iar aplicația de mobil este, în prezent, principalul canal de vânzare pentru noi, anul acesta peste 50% din comenzi fiind plasate în aplicația de mobil. De aceea, am decis ca Black Friday să înceapa cu câteva ore înainte de miezul nopții, iar în aplicația de mobil vom da startul și mai devreme, pentru a le oferi clienților ocazia de a se bucura de cel mai așteptat eveniment al anului, în cel mai natural mediu de shopping pentru ei”, declară Robert Berza.
Aplicația Fashion Days pentru dispozitivele mobile a fost utilizată pentru 54% din comenzile plasate în luna octombrie de clienții din România. Diferența de 46% este reprezentantă de achizițiile realizate în site, de pe desktop sau în browserul mobil.
Distribuție prin Poșta Română
Pentru a se bucura de cea mai plăcută experiență de shopping de Black Friday de pe dispozitivele mobile, clienții Fashion Days trebuie să descarce aplicația, să se logheze în contul lor de client, să adauge deja produsele pe care și le doresc în lista lor de FAVORITE și să activeze opțiunea de push notification.
Anul acesta, va fi și mai simplu pentru clienții Fashion Days să achiziționeze de Black Friday produsele pe care și le doresc, având la dispoziție soluții personalizate, pentru ca experiența lor de shopping să fie excelentă, precum: livrare diversificată, inclusiv în rețeaua de peste 500 de oficii ale Poștei Române, verificarea coletului la livrare, retur gratuit, plata în rate fără dobândă, soluții de identificare a mărimii potrivite, precum Fit Finder.
Stocuri de produse în ofertă:
- peste 300.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru femei;
- peste 200.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru bărbați;
- peste 150.000 de produse de îmbrăcăminte casual și sport pentru copii;
- 100.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru bărbați;
- 150.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru femei;
- 50.000 de rochii;
- 30.000 de produse de schi;
- 20.000 de ceasuri.
Produse și prețuri de pornire:
- genți damă de la 59 de lei;
- ghete și pantofi casual pentru bărbați de la 139 lei;
- haine copii de la 59 de lei;
- rochii de la 59 de lei;
- botine de sezon și pantofi pentru femei de la 59 lei;
- geci de sezon de la 99 lei.
Sursa: Fashion Days pregătește un milion de produse pentru Black Friday