Franța: mască anti-COVID imprimată cu zâmbetul persoanei care o poartă

Stefan Alexiu

O companie din orașul Lyon a avut ideea de a imprima pe mască zâmbetul persoanei care o poartă, relatează joi AFP.

 

”Când am lansat această operaţiune, la începutul perioadei de izolare, companiile nu au fost prea receptive, dar acum, când începem să înţelegem că va trebui să trăim cu aceste măşti, cererea a crescut”, a explicat Ludovic Bonhomme, cofondator al Tcheezebox, societate cu sediul în Caluire-et-Cuire (zona metropolitană Lyon, estul Franţei).

”O mare problemă în aceste zile este revenirea salariaţilor la birou. Aşa că această mască îi va ajuta să se relaxeze adăugând o notă mai ‘amuzantă’”, a precizat Ludovic Bonhomme.

Destinate în primul rând profesioniştilor care doresc să-şi ”umanizeze relaţia” cu clienţii, Tcheezebox realizează de asemenea măşti pentru persoanele fizice, în cazul unor comenzi de peste 50 de articole.

”Mi-am făcut cumpărăturile purtând această mască, iar oamenii mi-au zâmbit”, a subliniat antreprenorul.

Atenție turiști: Masca devine obligatorie în spațiile închise din Grecia

Compania, fondată în 2003, îşi prezintă produsul – ”Masked” – ca pe o mască de protecţie destinată marelui public, care îndeplineşte normele AFNOR (un grad de filtrare de 76% al particulelor de 3 microni) şi care rezistă la zece spălări.

Fabricate în Montpellier, măştile costă 7,8 euro pe bucată (fără taxe).

Societatea a avut drept obiect iniţial de activitate instalarea cabinelor fotografice, care acum pot fi folosite pentru fotografierea chipurilor persoanelor care doresc să-şi personalizeze măştile.


Citeste si...  Primăriile trebuie să monteze dozatoare cu dezinfectant în fiecare scară de bloc, dar nu au de unde să le cumpere
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *