Google renunță la paginarea rezultatelor din motorul său mobil de căutare

0
google

Rezultatele la căutări pe versiunea mobilă a Google vor fi afişate într-o singură pagin, pe care utilizatorul poate să o deruleze în continuu.

 

Google anunţă că nu va mai împărţi în pagini rezultatele pe care le afişează la căutările utilizatorilor. În schimb, rezultatele vor fi afişate într-o singură pagină, ce va putea fi derulată până când utilizatorul găseşte rezultatul dorit.

În noul format, rezultatele se vor încărca progresiv, pe măsură ce se derulează în jos. Cu această schimbare, utilizatorul nu mai trebuie să dea Next la finalul fiecărei pagini, dacă nu găseşte rezultatul căutat.

Vezi și Studiu: Chimicalele sintetice din produsele de consum provoacă moartea prematură

Google spune că majoritatea utilizatorilor, care caută un răspuns punctual, nici nu trec de prima pagină a rezultatelor, deoarece găsesc la început ceea ce caută.

Modificarea, spune Google, îi vizează pe cei care fac cercetări mai ample sau se documentează din mai multe surse pe anumite subiecte – cei care au nevoie să viziteze mai multe site-uri din rezultatele afişate la căutare.

Libertate în plasarea reclamelor

Pentru Google, schimbarea va oferi mai multă libertate în plasarea reclamelor. În loc să se limiteze la anumite poziţii fixe dintr-o pagină, Google va putea insera reclamele între rezultate, cum face Facebook, de exemplu.

Noul format este acum activat în Statele Unite, atât pe Android, cât şi pe iOS, urmând ca ulterior acesta să fi extins la nivel global.

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele