La începutul lunii decembrie, compania Dr. Oetker România a cumpărat brandul Morărița de la compania Panovia Prod din Oltenița, județul Călărași, după cum au anunțat oficialii Dr. Oetker România, tranzacție în urma căreia producătorul de ingrediente pentru prăjituri intră pe un nou segment de piață, cel al patiseriei congelate.
Brandul Morărița activează cu succes în categoria produselor de patiserie congelată de pe piața românească, încă din 2004 oferind consumatorilor săi un portofoliu variat de produse: foi de plăcintă, aluat pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri și ștrudele cu diferite umpluturi. Pentru ambele companii, care se bucură de apreciere din partea consumatorilor, tranzacția va deschide noi oportunități de dezvoltare, după cum se arată într-un comunicat al Dr. Oetker România.
Prin această achiziție Dr. Oetker România dorește să-și diversifice portofoliul de produse și în categoria deserturilor congelate, oferind consumatorilor soluții complete și rapide pentru pregătirea unui desert. Producția întregului portofoliu sub marca Morărița, se va desfășura în fabrica Panovia, din Oltenița, unde în ultimii ani au dost investite sume importante pentru modernizarea producției.
Citește și: Opinii diferite la Bruxelles cu privire la poziția fermierului pe lanțul scurt
În continuare Panovia va activa pe piața produselor de patiserie congelată, concentrându-se pe activitatea de producție și pe segmentul de piață bake off, unde compania desfășoară cea mai mare parte din operațiuni.
Compania germană Dr. Oetker are o tradiție de 125 de ani pe plan internațional, iar în România activează încă din anul 1998. Astăzi, Dr. Oetker România ocupă, cu cele peste 400 produse, poziția de lider de piață pe categoriile sale: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate. Brandul vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le soluții la îndemână pentru cele mai delicioase și rapide deserturi de casă, precum și produse gata preparate ce aduc deliciul oricărui moment, se arată în comunicatul companiei.
Sursă foto: www.behance.net