Cunoscuta rețea de socializare, deținută de Meta, fosta Facebook, testează o variantă ca utilizatorii să cumpere un abonament pentru a urmări influenceri și bloggeri, anunță „TechCrunch”.
Portalul notează că, la începutul acestui an, rețeaua de socializare declara că va evalua ideea de abonamente pentru bloggeri, după care Instagram a început să dezvolte funcția care permite ca poveștile bloggerilor să fie vizualizate doar de către urmăritorii lor.
Conform TechCrunch, ideea abonamentelor este de a plăti sistematic o sumă infimă pentru a avea acces la conținut exclusiv de la influencerii care le plac.
„Pare că firma este pregătită să lanseze abonamente pentru bloggeri, pentru o testare mai amplă. Potrivit serviciilor independente de urmărire a aplicațiilor, Instagram a adăugat recent opțiunea Instagram Subscriptions în aplicația sa din SUA, în secțiunea de achiziții în aplicație„, scrie același portal.
O altă platformă de analiză a pieței de aplicații, „Sensor Tower” raportează că funcția Instagram Subscriptions a apărut în achizițiile aplicației în versiunea americană încă de la 1 noiembrie, la prețul de 4,99 dolari, apoi la 3 noiembrie a fost adăugat un pachet de 0,99 dolari.
În mod normal, înainte de a le face publice, Instagram testează noile caracteristici cu un grup mai mic de utilizatori.