
De la adrese de e-mail la numere de telefon și de la locuri de muncă la date de naștere, există o cantitate alarmantă de date despre noi în mediul online.
Europenii au pierdut șirul locurilor pe unde au călătorit datele lor personale, al companiilor și al platformelor ce dețin informații despre identitățile lor sau chiar al locurilor unde există date despre copiii lor.
Acesta este unul dintre subiectele discutate în cadrul Kaspersky Next, conferința ce reunește experți în securitate cibernetică, între 29-31 octombrie. De asemenea, este o problemă pe care Kaspersky Lab și-a propus să o rezolve: incubatorul pentru start-up-uri al companiei lansează o versiune Beta a serviciului său de audit de date personale, creat special pentru a le da utilizatorilor ocazia să afle ce informații despre ei există în lumea online.
După un studiu asupra a peste 7.000 de utilizatori din Europa, Kaspersky Lab a descoperit că pierderea controlului asupra datelor personale este o chestiune cu impact asupra majorității europenilor.
Citește rezultatele studiului pe News4IT.