Hyundai Motor Group și Ola – una dintre cele mai mari platforme de ”ride-hailing” din lume – au anunțat un parteneriat în care Kia și Hyundai vor realiza cea mai mare investiție comună de până acum, ca parte a eforturilor continue ale Grupului de a deveni un furnizor major de soluții inteligente de mobilitate.
Acordul va face ca cele trei companii să lucreze pe scară largă pentru dezvoltarea unor soluții unice pentru flote și mobilitate, pentru construirea de automobile electrice și insfrastructură specifice pentru India dar și pentru a oferi cele mai bune oportunități și oferte pentru șoferii parteneri cu automobile personalizate pe platforma Ola. Kia și Hyundai vor investi în total 300 de milioane de dolari în platforma Ola.
„India este punctul central al strategiei Hyundai Motor Group de a-și câștiga poziția de lider pe piața de mobilitate globală, iar parteneriatul nostru cu Ola va accelera cu siguranță eforturile noastre de a deveni un furnizor de soluții inteligente de mobilitate”, a declarat Euisun Chung, vicepreședinte executiv al Hyundai Motor Group.
Ca parte a colaborării strategice, companiile au convenit să creeze soluții pentru operarea și gestionarea flotei de automobile, marcând prima incursiune a Grupului în această industrie, pe măsură ce acestea extind operațiunile de producție și vânzări de automobile către soluții de flote.
Parteneriatul va oferi șoferilor Ola diverse servicii financiare, inclusiv plăți de leasing și rate, în timp ce serviciile de întreținere și reparații ale autovehiculelor vor spori satisfacția clienților.
Kia, Hyundai și Ola au convenit, de asemenea, să-și coordoneze eforturile de dezvoltare a automobilelor și specificațiilor care să reflecte nevoile pieței de călătorii (atât utilizatorilor, cât și șoferilor). Datele acumulate în timpul operării serviciului vor permite companiilor să facă îmbunătățiri constante ale automobilelor pentru a răspunde mai bine nevoilor și specificațiilor locale.
Hyundai Motor Group se așteaptă să-și accelereze tranziția de la un producător de automobile la un furnizor de soluții inteligente de mobilitate, deoarece inițiativele parteneriatului îi vor permite să se implice în toate aspectele legate de întregul lanț valoric al mobilității – inclusiv producția de automobile, operarea flotelor și serviciile de mobilitate.
Ola urmărește să creeze peste 2 de milioane de oportunități de câștig pentru micii întreprinzători în ecosistemul său de mobilitate până în 2022. Acest parteneriat va contribui la accelerarea dezvoltării micilor întreprinzători din grupul de șoferi parteneri aspiranți din India. Ola găzduiește deja peste 1,3 milioane de parteneri în platforma sa și va oferi în continuare mai multe sute de mii de clienți, cu acces la ofertele adaptate pentru automobile, finanțare, asigurări și altele, reducând substanțial costul total pentru parteneri.
Cititi si Kia face cercetări în domeniul electro-mobilității pe cele mai mari piețe din Europa