MAM Bricolaj a ajuns la vânzări de 21 milioane lei anul trecut

Informateca

MAM Bricolaj, furnizor de materiale și accesorii pentru mobilier fondat în 2011, își anunță parcursul financiar din 2017. A înregistrat o cifră de afaceri de 21 de milioane de lei și un profit net de 6%, în creștere cu 26% față de anul precedent. Astfel, compania depășește cifra de afaceri estimată pentru anul 2017. Pentru 2018, compania își propune creșterea cifrei de afaceri cu 30%.

Succesul se datorează mai multor factori. În primul rând, creșterea vânzării de noi locuințe a impulsionat, în 2017, vânzarea de mobilă și accesorii pentru mobilă. Apoi, maturizarea pieței de bricolaj a impulsionat MAM Bricolaj să investească mai mult în bugetele de publicitate și în dezvoltarea vânzărilor online. Nu în ultimul rând, investițiile în dezvoltarea businessului au însemnat în 2017 implementarea unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning), pentru administrarea integrată a proceselor și operațiunilor firmei, care servește la îmbunătățirea indicatorilor de performanță. Totodată, au fost schimbate utilajele de tăiat pal melaminat cu unele de ultimă generație.

„Ne bucură enorm succesul înregistrat în anul care tocmai s-a încheiat, dar și mai tare ne motivează că am reușit, pas cu pas, să contribuim la maturizarea pieței și să ne asigurăm că avem consumatori din ce în ce mai informați. Suntem tot mai cunoscuți în piață și lumea ne caută pentru că avem cea mai mare varietate de produse. Oferim în continuare tuturor clienților produse de calitate și oportunitatea de a economisi și bani, și timp”, declară Cristian Găvan, Owner & General Manager MAM Bricolaj.

Cresc vânzările offline

MAM Bricolaj urmează trendul actual, reușind să îmbine vânzările online cu cele din offline. Cele dintâi au ajuns să reprezinte în anul precedent 2,2% din cifra de afaceri. Produsele care s-au vândut cel mai bine în anul precedent sunt palul melaminat, MDF-ul, blaturile de bucătărie, sistemele de dressing și accesoriile pentru bucătărie.

Citeste si...  Ordonanţa privind modificarea Codului Fiscal a fost adoptată

„Am observat o revigorare vizibilă a domeniului, pentru că majoritatea businessurilor de bricolaj au crescut. E important pentru noi să avem în continuare competitori care să ne provoace să fim din ce în ce mai buni. În plus, una dintre cele mai satisfăcătoare reușite este succesul pe care l-am înregistrat cu «Școala de Mobilă», cursul pe care l-am gândit pentru specializarea meseriașilor din domeniu și pasionaților”, continuă Cristian Găvan.

Cum se întâmplă în fiecare an, cea mai bună perioadă pentru un magazin de profil a fost cea de-a doua jumătate a anului. Perioada iulie – decembrie este cea în care amenajările interioare iau amploare, făcând achiziția de sisteme de iluminat, blaturile de bucătărie, sistemele de uși glisante și palul melaminat să crească masiv.

Încă de la debut, MAM Bricolaj a implementat un sistem facil de achiziționare a materialelor pentru mobilier. Este singurul furnizor cu autoservire din acest domeniu în România, iar magazinul are peste 10.000 de produse în stoc și cea mai complexă gamă.

Compania a fost înființată în anul 2011, la inițiativa lui Cristian Găvan, care, după un an de cercetare a pieței, a realizat că din această industrie lipsește un furnizor specializat. A pornit afacerea cu o investiție de 100.000 de euro, din care jumătate a mers către renovarea și amenajarea spațiului, iar cealaltă jumătate către achiziția stocului de produse.

Sursa: MAM Bricolaj a ajuns la vânzări de 21 milioane lei anul trecut


Etichete:
Distribuie articol:
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *