Mazda a anunţat planurile de a introduce un motor de generaţie viitoare, denumit SKYACTIV-X

0

Noul motor Mazda pe benzina promite un consum cu 35-45% mai mic faţă de unitatea Skyactiv-G si va fi lansat in 2019.

Sub conceptul original al viziunii “Sustainable Zoom-Zoom”, anunţate în 2007, compania a făcut eforturi să ofere atât plăcerea de a conduce, cât şi performanţe de mediu şi de siguranţă remarcabile. Având în vedere schimbările rapide ce au loc în industria auto, noua viziune oferă o perspectivă pe termn lung şi arată cum Mazda va folosi plăcerea de a conduce, sentimentul fundamental de atracţie faţă de automobile, pentru a ajuta la rezolvarea problemelor cu care se confruntă oamenii, planeta şi societatea.

SKYACTIV-X este primul motor comercial pe benzină din lume care foloseşte aprinderea prin compresie, în interiorul său amestecul de aer şi combustibil aprinzându-se spontan prin compresia pistonului.

Cititi aici si despre Mazda Vision Coupe

Metoda nouă de combustie, denumită Spark Controlled Compression Ignition, a surmontat două probleme care împiedicau comercializarea motoarelor pe benzină cu aprindere prin compresie: maximizarea zonei în care aprinderea prin compresie este posibilă şi obţinere unei tranziţii uşoare între aprindere cu scânteie şi cea prin compresie.

Aprinderea prin compresie şi un compresor montat pentru a îmbunătăţi economia de combustibil livrează un răspuns superior al motorului şi cresc cuplul cu 10-30 de procente faţă de generaţia actuală de motoare pe benzină SKYACTIV-G3.

Cu o eficienţă ridicată pe o plajă largă de rotaţii şi nivele de sarcină, motorul permite mai multă flexibilitate în selectarea vitezelor, oferind atât economie de combustibil cât şi performanţe de condus superioare.

 

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele