Netflix a mai pierdut un milion de abonați

0

Netflix a continuat să piardă abonaţi şi în al doilea trimestru al acestui an, însă, pierderea a fost la mai puţin de jumătate decât se aştepta. Versiunea cu reclame va fi lansată anul viitor, însă, va oferi conţinut mai puţin.

 

În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonaţi, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru, însă, sub estimări. În urmă cu trei luni, cei de la Netflix spuneau că se aşteaptă să piardă 2 milioane de abonaţi.

Netflix are acum 220,67 de milioane de abonaţi, iar vestea bună este că trimestrul viitor ar trebui să câştige un milion de abonaţi, conform estimărilor companiei.

În aceeaşi perioadă, Netflix a avut venituri de 7,97 miliarde de dolari, puţin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creştere cu 8,6% de la an la an.

Klaus Iohannis îl primeşte la Cotroceni pe preşedintele Palestinei

Netflix şi-a anunţat acţionarii că planurile de lansare a versiuni cu reclame au fost amânate pentru începutul anului viitor. Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.

Lăsaţi un mesaj

Te rugăm să adaugi un comentariu
Vă rugăm să completaţi numele