Chiar dacă îți plac jocurile de noroc sau nu, suntem siguri că reclamele la jocuri de noroc și cazinouri nu lipsesc din viața ta. Fie că te plimbi pe stradă și te uiți la afișele publicitare, deschizi laptopul să te uiți la un film sau scrollezi pe social media, este imposibil să nu dai peste reclame la jocuri de noroc, rotiri gratuite, bonusuri la cazino, tombole sau alte evenimente organizate de cazinouri.
Ei bine, dacă vrei să navighezi pe un site unde poți să fii sigur că nu o să dai niciodată de o reclamă cu cele mai multe rotiri gratuite la înregistrare sau reclame cu turnee organizate de cele mai mari cazinouri online, poți alege cu încredere Netflix. Renumita patformă de streaming a anunțat că reclamele legate de jocuri ac de cazino, criptomonede și politică vor fi strict interzise.
În caz că nu ai aflat, Netflix va face niște schimbări în ceea ce privește abonamentele. Începând cu luna noiembrie, Netflix va lansa un nou abonament, care va fi mai ieftin. Prețul unui abonament actual este de circa 10.99 de dolari pe lună, iar prețului noului abonament va fi cuprins între 7 și 9 dolari pe lună.
Deși poate că acestă schimbare sună ca o veste bună, totul vine cu un preț. Așadar, deși abonamentele vor fi mai ieftine, acestea vor fi susținute pentru prima dată de difuzarea de reclame. Reclamele vor fi difuzate înaintea fiecărui episod dintr-un serial sau a unui film și nu vor putea fi închise de către utilizatori.
Cu toate astea, Netflix a declarat că nu toate tipurile de reclame vor fi permise. Platforma de streaming a anunțat că reclamele la jocuri de noroc, criptomonede și politică vor fi strict interzie. De asemenea, vor fi interzise și reclamele care vând produse pentru copii. Este posibil ca reclamele care promovează produse farmaceutice să fie și ele interzise, dar acest subiect este încă supus dezbaterii.
Nu este prima oară când o platformă atât de cunoscută interzice reclamele la criptomonede. În 2018, Meta a anunțat în mod oficial interzicea reclamelor la criptomonede pe platformă, însă acestea au fost reintroduse, mai târziu, pe parcursul aceluiași an. Rămâne de văzut dacă istoria se va repeta și în cazul platformei de streaming Netflix, sau dacă reclamele la criptomonede vor fi reintroduse ulterior.
Noile abonamente Netflix vor intra în vigoare începând cu data de 1 noiembrie în mai multe țări, inclusiv în Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Germania și Franța. Inițial, Netflix plănuise să lanseze noile abonamente abia de la începutul anului 2023, dar decizia a fost schimbată pentru ca platforma de streaming să poată concura cu Disney+, care va lansa, de asemenea, un abonament susținut de difuzare de reclame de pe data de 8 decembrie.
Netflix s-a văzut nevoit să facă această schimbare și să introducă un nou tip de abonament, deoarece numărul de abonamente a fost în scădere mai multe trimestre consecutive. În primele trei luni ale anului 2022, Netflix a pierdut circa 200.000 de abonați. Situația a fost departe de a se îmbunătăți în al doilea trimestru al anului, perioadă în care platforma de streaming a pierdut aproximativ 970.000 de abonați. Așadar, în iunie 2022, Netflix a anunțat că este necesar să-și reducă din costuri pentru a-și menține marjele la 20%.
Rămâne de văzut când se vor lansa noile abonamente de la Netflix și în România. Până atunci, încă te poți bucura de filmele și serialele preferate fără reclame, iar când abonamentele se vor lansa, măcar știi că ai o platformă unde poți fi sigur că nu vei fi asaltat de reclame la criptomonede și jocuri de noroc.